استکبار ستیزی شاخصه اصلی گفتمان انقلاب اسلامی/ فتنه گران جنگ یمن بدانند خود هیزم آتش فتنه خواهند شد

بیانیه استکبار ستیزی بسیج دانشجویی گلستان جمعه همزمان در 15 شهرستان استان از تریبون های نماز جمعه قرائت می شود.

به گزارش زرین نامه؛ بیانیه استکبار ستیزی بسیج دانشجویی گلستان جمعه همزمان در 15 شهرستان استان از تریبون های نماز جمعه قرائت می شود.

متن بیانیه به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

« کار سعودی ها در یمن مشابه جنایات صهیونیست ها در غزه است.» حضرت الامام خامنه ای (مدظله العالی)

در شرایطی که موج بیداری اسلامی، نشات گرفته از انقلاب اسلامی، سنگر به سنگر ملت های مسلمان را به آینده ای مستقل و بر اساس آزادی های اسلامی نوید می دهد، ظهور جبهه مقاومت و صف آرایی بیداری اسلامی و انقلاب های مردمی منطقه برابر رژیم های سلطه؛ دیکتاتوری های مرتجع منطقه و هم پیمان نشان را به لرزه افکند.

تردیدی نیست که تحولات پدید آمده در اقصی نقاط جهان بویژه در اروپا، آمریکا و خاورمیانه به برکت احساس هویت و بیداری ناشی از پیام انقلاب اسلامی، ایستادگی و مقاومت نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر نظام سلطه است که فریادهای مردم مظلوم تونس، لیبی، عراق و یمن را به ثمر نشانده و کاخ بیدادگران و نوکران دست نشانده نظام امپریالیستی را به لرزه افکنده است.

برغم زنجیره ای از توطئه ها، ترفندها و نقشه های شیطانی و بکارگیری سناریوهای تهدید، تحریم، تجاوز،ترور و تلاش برای ایجاد شکاف بین ملت و مسوولان نظام تاکنون توفیقی در تحقق این نقشه شوم نداشته اند.لذا با ملعبه قرار دادن انرژی صلح آمیز هسته ای و حقوق بشر؛ با راهبردی مشترک- که همان افزایش تحریم اقتصادی علیه جمهوری اسلامی است در صدد احیای منافعشان و تمکین نظام پای میز مذاکره با آمریکاست، تا بدین وسیله شعله های برافروخته ی بیداری اسلامی را که خاستگاه اصلی آن انقلاب اسلامی است خاموش نمایند و مانع هرگونه اعتراض علیه برنامه های استکباری خود در منطقه شوند.

مطمئنا این بیداری ملتهای منطقه، عرصه را برمستکبران جهان تنگ کرده و حال که منافع خود را در خطر می بینند دست به جنایت می زنند.اینک ما دانشجویان بسیجی در این برهه که جهان پیچ تاریخی خود را طی می کند، همگام با ملت بزرگ و شجاع ایران اسلامی نکاتی را مورد تاکید و تذکر قرار می دهیم:

1- تجاوز به یمن، بدعتی بود که بی حیایی و نفاق آل سعود را افشا کرد و پرده از نفاق هیئت حاکمه فاسق و عیاش رژیم سعودی برداشت و هر روزی که تجاوز به ملت مظلوم یمن به طول بیانجامد به همان اندازه آل سعود به سرنگونی نزدیکتر خواهد شد.

2 – ما دانشجویان بسیجی استان گلستان، معتقدیم فرقه ظاله تکفیری-داعشی در عراق و سوریه- که از پشتیبانی های مالی، عقیدتی و تبلیغی استکبار غرب و دولت های مرتجع عرب خصوصا رژیم آل سعود در منطقه برخوردار است، جریانی خارج از اسلام ناب و یک مصیبت واقعی برای اسلام است چرا که معتقدیم مفتی های گمراه و مرتجع با گرفتن دلارهای آمریکایی-صهیونیستی مشغول صدور این فتواها و بازکردن راه برای تروریست های اجاره ای هستند(تکبیر: الله اکبر،الله اکبر، الله اکبر)

3- ما دانشجویان بسیجی از تمامی دولت های عربی، اسلامی و دستگاه دیپلماسی خود می خواهیم که با تمام امکانات مادی و معنوی در کنار ملت یمن قرار گیرند و از تمامی تریبون های و مجامع بین المللی برای یاری و حمایت ملت یمن بهره گیرند و بدانند که در صورت غفلت آنان ملت ها خود به صحنه خواهند آمد.

4- مردم بصیر ایران اسلامی می دانند که هدف تحریم غرب علیه ایران تحقیر ملت ایران است، لذا با صبر و بردباری تسلیم این حربه دشمن نخواهند شد و هیچگاه فریب مذاکره را نخورده، پایبند به فرمان امام و رهبری عزیز خواهد ماند و در چنین شرایطی اقتصاد مقاومتی به عنوان راهکاری استراتژیک، مناسب ترین نسخه ی مقابله با این تهدیدات را نصب العین قرار خواهند داد.

5- جنبش دانشجوییّ و به طورخاص بسیج دانشجویی؛ احترام به ملت، قانون و فصل الخطاب بودن رهبری را سه شاخص مهم در حوادث و رخدادهای سیاسی و اجتماعی می داند و بر این باور است که ایستادن در برابر سه شاخص در هر زمان و از سوی هر شخصی که باشد دیکتاتوری، فتنه انگیزی و خیانت به مردم و کشور است و قطعا فرزندان انقلاب در بسیج دانشجویی با قانون شکنان هیچ گونه تسامح و تساهلی نخواهند داشت.

6- ما دانشجویان بسیجی، همواره اختلاف سلیقه ها را موجب پیشرفت، برقراری آزادی واقعی دانسته و در حوزه منافع ملی و در مواجهه با دشمنان جمهوری اسلامی،همدل و همزبان بر استیفای حقوق حقه ملت ایران فریاد حق طلبی سر خواهیم داد.

7- احزاب و گروههای سیاسی بدانند دانشجویان فرهیخته و بصیر کشور به فرمان رهبر فرزانه انقلاب، هیچ گاه خود را به سیاست زدگی آلوده نخواهند کرد و با بصیرت تمام اجازه نخواهند داد دانشگاهها باشگاه احزاب سیاسی و دانشجویان پیاده نظام آنها باشند.

8- در امر مبارزه با مفاسد اقتصادی و اجتماعی نباید هیچ تبعیضی صورت گیرد.هیچکس، هیچ نهاد و دستگاهی نباید استثنا شود و همگی عامل به اسلام و قانون باشند و صرفا به گفتن ها و گزارشات اکتفا نشود و اقدام عملی و ملموس صورت گیرد.

9- مردم بصیر ایران اسلامی می دانند که هدف تحریم غرب علیه ایران تحقیر ملت ایران است، لذا با صبر و بردباری تسلیم این حربه دشمن نخواهند شد و حمایت از تولید و مصرف داخلی، پایبند به فرمان امام و رهبری عزیز خواهند ماند.لذا در چنین شرایطی اقتصاد مقاومتی به عنوان راهکاری استراتژیک، مناسب ترین نسخه ی مقابله با این تهدیدات می باشد.

10- ما دانشجویان بسیجی به مادران صبور شهیدان، اطمینان می دهیم نخواهیم گذاشت غبار هجمه های فرهنگی دشمن یاد و نام رشادت های بی بدیل فرزندانشان را از دلهایمان بزداید و فراموش کنیم که فداکاری و ایستادگی آنها بود که سربلندی و امنیت را برایمان به ارمغان آورده است.

11- ما دانشجویان در پایان اعلام می داریم همچون کوهی استوار در اصل مهم پیروی از ولی امر زمان خود راسخ و استوار می مانیم و از هیچ ایثار و گذشتی در مسیر اعتلای انقلاب اسلامی، آرمان های حضرت امام (ره) و فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) دریغ نورزیده و همچنان با بصیرتی کامل گوش به فرمان معظم له می مانیم.

" و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون"

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان گلستان

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه