تجلیل مسئولین علی آبادکتول از جانبازان+ تصاویر

معاون فرمانداری علی آباد کتول به همراهجمعی از مسئولان این شهرستان به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز جانباز با 3 تن از یادگاران دوران دفاع مقدس دیدار کردند.

به گزارش زرین نامه؛ محمدجواد زنگانه معاون فرماندار، سرهنگ اژدری فرمانده انتظامی، قندهاری مدیر صنایع دستی گردشگری و میراث فرهنگی، مزرعه رئیس بنیاد شهید و حجت الاسلام حسینی رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان در این برنامه با حضور در منزل جانباز هنرمند محمدحسن پیله ور، حجت الاسلام والمسلمین شیخ احیا صالحی نیا جانباز پژوهشگر و محمد رضا ایمانی دیدار کردند.

محمد جواد زنگانه معاون فرماندار علی آبادکتول در حاشیه این دیدارها گفت: هیچ اجر مادی پاسخگوی رشادت ها و سختی های جانبازان نیست و آن ها اجر و مزد خود را از خدا می گیرند.

همچنین در ادامه این برنامه مسئولین شهرستان به مناسبت هفته میراث فرهنگی با خانواده شهیدان معززی دیدار کردند که در این دیدارها از جانبازان و یادگاران جنگ تحمیلی با اهداء لوح سپاس تقدیر شد.

گفتنی است در حال حاضر 2 بنای مسکونی در شهر علی آبادکتول و روستای ییلاقی چلی عالیا از بناهای مهم و واجد ارزش میراث فرهنگی هستند که از خانواده شهیدان معززی به یادگار مانده و مشهور به خانه معززی ها است.

 انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه