3 پیام شاخص فکت‌شیت ملت ایران به تیم مذاکره کننده/ ملت به آمریکا بی اعتماد است

نماینده مردم یزد در مجلس گزاره برگ ملت ایران را پاسخی محکم از سوی ملت به زیاده خواهان دانست و گفت: این گزاره برگ برای زیاده خواهانی که در مذاکرات مطالبات جدیدی مشخص می کنند و حتی کار را تا جایی پیش می برند که آنچه که خودشان تعیین کرده اند را نیز زیر پا می گذارند، یک پیام مهم داشت. این گزاره برگ نشان داد که ملت ایران در قبال زیاده خواهی دشمنان از حقوق خود دست بردار نیست.

به گزارش زرین نامه؛ محمد صالح جوکار عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار دانا در خصوص انتشار گزاره برگ ملت ایران برای مذاکرات هسته ای، اظهار داشت: گزاره برگ ملت ایران حاوی چند پیام مهم بود که در قالب تظاهرات و پر کردن طومار، نظرات مردم ایران راجع به مذاکرات هسته ای و خطوط قرمزی که رهبر معظم انقلاب مشخص کرده اند، انتشار یافت.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی گزاره برگ ملت ایران را پاسخی محکم از سوی ملت به زیاده خواهان دانست و گفت: این گزاره برگ برای زیاده خواهانی که در مذاکرات مطالبات جدیدی مشخص می کنند و حتی کار را تا جایی پیش می برند که آنچه که خودشان تعیین کرده اند را نیز زیر پا می گذارند، یک پیام مهم داشت. این گزاره برگ نشان داد که ملت ایران در قبال زیاده خواهی دشمنان از حقوق خود دست بردار نیست.

وی به دومین پیام فکت شیت ملت ایران اشاره کرد و افزود: پیام بعدی این گزاره برگ حمایت قاطع مردم از فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص مذاکرات هسته ای و خطوط قرمز این مذاکرات بود و ملت نشان دادند پای آرمان های انقلاب و سخنان رهبری ایستاده اند.

جوکار همچنین عنوان کرد: سومین نکته در خصوص فکت شیت ملت ایران توصیه ملت به تیم مذاکره کننده است که برای مقابله با فریب دشمنان ایستادگی کنند. ملت با انتشار این فکت شیت از عدم اعتماد و اطمینان خود به آمریکایی ها خبر داد و این توصیه را به تیم مذاکره کننده داشت که اول در برابر زیاده خواهی ها مقابله کنند و دوم فریب دغل کاری طرف مقابل را نخورند. این 3 پیام مهم و شاخص ملت برای تیم مذاکره کننده بود.

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه