آمریکا هیچ‎وقت قابل اعتماد نبوده است

معاون امور ایران در مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: آمریکا هیچ‎وقت قابل اعتماد نبوده است.

به گزارش زرین نامه؛ حجت‎الاسلام علم‎الهدی شب گذشته در گفت‎وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: چاره‎ای نیست باید در جنگ دیپلماسی پای میز مذاکره حضور پیدا کرده و مقابله کنیم.

وی در خصوص ارزیابی روند مذاکرات هسته‎ای تصریح کرد: باید منتظر بمانیم و امیدواریم که خبرهای خوشی از مذاکرات ایران با 1+5 به گوش برسد.

معاون امور ایران در مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه آل سعود پدر معنوی گروه‎های تکفیری است، افزود: آل سعود از لجستیک، مسائل نظامی، اقتصادی و اعتقادی گروه‎های تکفیری پشتیبانی می‎کند که ما این اقدام را محکوم می‎کنیم.

علم‎الهدی بر لزوم اتحاد و انسجام جامعه اسلامی تاکید و بیان کرد: در مرز مقابله با اهداف شیطانی دشمنان باید شیعیان و اهل‎سنت به صحنه آمده و با حرکت وحدت‎آفرین خود دشمنان را ناامید کنند.

وی در خصوص انتشار کتابی از سوی آل سعود با نام علی‌(ع) و نسبت دادن تمام جنایات به این امام همام گفت: حرکت‎های فرهنگی و چاپ کتاب در سال‎های اخیر خصوصا در سرزمین وحی، مکه و مدینه موضوع جدیدی نیست، اینها تعداد زیادی کتب به‌عنوان شبهات در مبانی اعتقادی شیعه با موضوعات خمس و امام زمان و ... به زبان فارسی و به‌صورت رایگان در اختیار زائران می‎گذارند.

معاون امور ایران در مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی‎ با تاکید بر اینکه شبهه‎افکنی و اختلاف‎انگیزی یک جنگ فرهنگی است، افزود: در گذشته و زمان حاضر سایت‎هایی از ناحیه علما، مراجع، سایت پژوهشگاه، مجمع تقریب مذاهب اسلامی در پاسخ به شبهاتی که احساس می‎شود یک شبهه اعتقادی است پاسخ‎هایی را پخش و انتشار می‎شود.

به گزارش فارس، مراسم جشن عمامه‎گذاری 14 طلبه حوزه علمیه سفیران هدایت شهرستان گرگان همزمان با جشن نیمه شعبان ولادت بقیه‎الله‌الاعظم(عج) در گرگان با حضور حجت‎الاسلام علم‎الهدی معاون امور ایران در مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، آیت‎الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی‌فقیه در گلستان، حجت‎الاسلام سیدمحسن طاهری مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) گرگان و جمعی از مسئولان و طلاب جوان برگزار شد.

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه