راه اندازی هسته جوانان و دانشجویی کانون تربیت اسلامی استان گلستان

عضو شورای مرکزی کانون تربیت گلستان از راه اندازی هسته جوان و دانشجویی در تشکیلات استان خبر داد.

به گزارش زرین نامه به نقل از گلستان ما؛ عباس توسن در گفتگوی اختصاصی با این پایگاه خبری رویکرد مهم و اول کانون تربیت اسلامی استان را توجه به نسل جوان برشمرد و گفت: در آغازین روزهای فعالیت کانون با ترکیب جدید، اولین دستور کار شورا تشکیل هسته جوانان و دانشجویان بود که بلافاصله نسبت به ایجاد این هسته اقدام شد.

مشاور جوان سابق آموزش و پرورش گرگان راه اصلی حصول به اهداف نظام تعلیم و تربیت را آموزش نسل جدید معلمان دانست و اضافه کرد:

مهمترین مرکزی که در سیستم رسمی می تواند آنرا بروز کند دانشگاه فرهنگیان است.

توسن افزود: این دانشگاه ظرفیت بزرگی برای تعلیم و تعلم است که در سال های آینده آموزش و پرورش را جوان تر و کارآمد تر می کند.

این فعال فرهنگی بر ورود جوانان درعرصه فرهنگ اشاره کرد و ادامه داد: اگر بناست فرهنگ ایرانی اسلامی را در مقابله با هجوم فرهنگی غرب غنی سازی کنیم باید به جوانانی که انگیزه فرهنگی دارند اعتماد کرده و به آنها فرصت بروز استعدادهای شان را بدهیم.

مسول روابط عمومی کانون تربیت اسلامی گلستان در پایان ارتباطات را دارای نقشی پر اثر در دنیای امروز برشمرد و تاکید کرد: کانون تربیت اسلامی استان به اصل روابط انسانی و اجتماعی بعنوان یک راهبرد نظر دارد و به ٱن عمل خواهد کرد.

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه