برخورد قاطع پلیس گلستان با روزه‎خواری در ملاءعام / افزایش گشت‎های پلیسی و خدمات انتظامی بخصوص اطراف مساجد و اماکن عمومی

رئیس پلیس گلستان خاطرنشان کرد: پلیس گلستان در این ایام با افزایش گشت‎های پلیسی و خدمات انتظامی بخصوص اطراف مساجد و اماکن عمومی از تمام توان خود برای افزایش نظم و آرامش استفاده خواهد کرد.

به گزارش زرین نامه؛ سیدمحمود میرفیضی در خصوص برنامه‎های ویژه پلیس گلستان در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ماه رمضان بدون شک ماه امنیت‌آفرین و ماه آرامش مردم است.

وی با تاکید بر اعلام آمادگی پلیس گلستان برای ایفای نقش قانونی و شرعی برای افزایش برقراری نظم و امنیت و ارائه خدمات انتظامی به مردم گفت: پلیس از تمام توان خود برای برقراری نظم و امنیت بهتر در این ایام استفاده خواهد کرد.

رئیس پلیس گلستان خاطرنشان کرد: پلیس گلستان در این ایام با افزایش گشت‎های پلیسی و خدمات انتظامی بخصوص اطراف مساجد و اماکن عمومی از تمام توان خود برای افزایش نظم و آرامش استفاده خواهد کرد.

میرفیضی از تشکیل تیم‎های مشترک نظارتی با اداره‎‎کل صنعت، معدن و تجارت و همچنین اداره تعزیرات حکومتی در ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: صنوفی که در ماه رمضان مجاز به ارائه خدمات به مسافران هستند باید موازین شرعی و اسلامی را رعایت و حرمت این ماه عزیز را حفظ کنند.

برخورد قاطع پلیس گلستان با روزه‎خواری در ملاءعام

وی تاکید کرد: رستوران‎ها و هتل‎ها و سایر مراکز خدمات بین‎راهی فقط با رعایت ضوابط اخلاقی و ابلاغی از سوی پلیس نظارت بر اماکن عمومی مجاز به ارائه خدمات به مسافران هستند.

رئیس پلیس گلستان از تعامل پلیس و دستگاه قضایی در راستای برخورد با افرادی که در ملاءعام اقدام به روزه‎خواری می‎کنند خبر داد و تصریح کرد: برابر قانون با افرادی که در ملاءعام روزه‎خواری می‎کنند برخورد می‎شود.

میرفیضی در بخش دیگری به امنیت تفرجگاه‎ها و مناطق گردشگری استان اشاره و تاکید کرد: به طور قطع بعد از صرف افطار شاهد حضور مومنان در مناطق تفریحی و گردشگری خواهیم بود که تمهیدات لازم در این مناطق برای برقراری نظم و امنیت اندیشیده شده است.

وی در پایان با تقدیر از تعامل خوب مردم، اصناف و متصدیان واحدهای صنفی با پلیس، از آنان خواست به حرمت این ماه مبارک، تعامل و همکاری خود را همچون سال‎های گذشته با پلیس به عمل آورده و خدمتگذاران خود در مجموعه انتظامی استان را در اجرای ماموریت‎های محوله یاری کنند./فارس

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه