صدای جرینگ جرینگ بودجه به گلستان رسید ولی سکه‎ها نیامد/ افق 1404 و 1414 گلستان تدوین شد

استاندار گلستان با بیان اینکه برخی ابلاغ تخصیص بودجه به استان پول نشد، گفت: جرینگ‎جرینگ ابلاغ بودجه به گلستان خیلی سروصدا کرد ولی سکه‎های آن نیامد.

به گزارش زرین نامه به نقل از فارس، حسن صادقلو صبح امروز در حمع مدیران استان گلستان اظهار کرد: گلستان رتبه اول را در سیل دارد و در 30 سال گذشته 10 سیل خسارت‎آفرین در استان داشتیم اما ردیف متفرقه‎ای برای استان نیامده است.

وی خواستار ویژه‎بینی مقامات ملی به استان گلستان شد و تصریح کرد: سال گذشته سیلاب 185 میلیارد تومان به استان گلستان خسارت وارد کرد لذا انتظارات در این بخش جدی است.

استاندار گلستان با بیان اینکه این استان تازه بناگذاری شده است، افزود: استان گلستان زیرکف قرار دارد نام گلستان را یدک می‎کشد اما از محرومیت‎ها و کمبود امکانات و اعتبارات رنج می‎برد.

صادقلو با بیان اینکه گلستان دچار یک گپ تاریخی شده است، گفت: گاهی برخی مراودات و ارتباطات تاثیرگذار است و گاهی بدون پارتی و با پیگیری کارها به نتیجه می‎رسد.

وی از تدوین نقشه راه استان گلستان خبر داد و افزود: با مدیریت استراتژیک افق آینده را ترسیم کردیم تا به سمت شرایط مطلوب حرکت کنیم.

افق 1404 و افق 1414 استان گلستان تهیه شده است

استاندار گلستان با بیان اینکه افق 1404 و افق 1414 استان گلستان تهیه شده است، اظهار کرد: سند آمایش استان نیز توسط تیم دانشگاهی تدوین شد.

صادقلو با اشاره به معرفی حسین پیش‎قدم به عنوان سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی گلستان از زحمات علی مرگدری معاون سابق برنامه‎ریزی استانداری قدردانی کرد و گفت: حسین پیش‎قدم دارای مدرک کارشناسی‎ارشد کشاورزی است و استانی که یکی از محورهای توسعه آن کشاورزی است می‎تواند منشاء خروجی ملموس شود.

وی مدیریت رفیقانه با حفظ اصول را از رویکردهای استان برشمرد و بیان داشت: استان گلستان در مسائل نرم‎افزاری جزو استان‎های پیشرو است.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه