روز قدس یعنی هیچ مسلمانی در برابر هیچ ظالمی ساکت نمی ماند

نماینده مردم شهرستان علی آبادکتول گفت: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس این پیام که "هیچ مسلمانی در برابر ظالمی ساکت نمی نشیند"، را با خود به همراه دارد.

رحمت اله نوروزی در گفتگو با خبرنگار زرین نامه با اشاره به نظر امام خمینی (ره) درباره لزوم حمایت از قدس بیان کرد: روز قدس روز اسلام است و حضور میلیونی مسلمانان در راهپیمایی این روز، تنها نبودن فلسطین و سایر مردم مظلوم جهان را به قدرت های ظالم گوشزد می کند.

وی اظها کرد: مردم کشورمان همراه با مردم سایر کشورهای مسلمان در روز قدس با مشتی گره زده و فریادهای بلند، انزجار و نفرت خود را از رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی باری دیگر اعلام خواهند کرد.

نوروزی با بیان اینکه هیچ مسلمانی در برابر ظلم و ظالم ساکت نمی نشیند، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی با آن فجایع فراوان غیر انسانی که بر مردم مظلوم فلسطین روا داشته، هر روز به پایان عمر خود نزدیک تر می شود.

این نمایند مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: دستان پلید رژیم غاصب صهیونیست با وحدت و انسجام مسلمانان ایران و جهان به زودی از سر مردم مظلوم فلسطین و سایر ستمدیدگان جهان قطع می شود.

نوروزی با اشاره به پیام روز قدس به قدرت های استکباری خاطر نشان کرد: مسلمانان در برابر هیچ حرکت ددمنشانه ای همچون داعش که دست پرورده امریکا و اسرائیل است، خاموش نمانده و در وقت خود پاسخ محکمی به آن ها خواهد داد.

نماینده مردم شهرستان علی آبادکتول در مجلس گفت: روز قدس لبیک به آرمان های امام و انقلاب و منویات مقام معظم رهبری است که با حضور میلیونی مردم حماسه ای دیگر خلق خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه