روز قدس برانگیزاننده احساس خطر در رژیم صهیونیستی است

فرماندار علی آبادکتول از مردم ولایتمدار این شهرستان براي حضور گسترده و باشكوه در راهپيمايي روز قدس دعوت کرد.

به گزارش زرین نامه؛ احمد تجری مفرد با صدور پيامي از آحاد مردم شريف شهرستان دعوت كرد تا در راهپيمايي يوم ا... قدس حضور گسترده و باشكوه داشته باشند.

فرماندار علی آبادکتول در ابتداي اين پيام با اشاره به تدبیر اندیشمندانه و حكيمانه حضرت امام خمینی(ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس آورده است: اين حركت الهي و عزتمندانه بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي، جاري كننده روح اميد در ميان مستضعفان و مظلومان عالم و برانگيزنده احساس ترس و خطر رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان آن از وحدت و وفاق مسلمين جهان در برابر دنياي كفر و ظلم شد.

وی در ادامه با تاكيد بر اهمیت حضور مردم آگاه ایران اسلامی در راهپيمايي يوم ا... قدس آورده است: هرچه حضور مردم ولایتمدار و خداجو در اين راهپيمايي باعظمت تر، باشكوه تر و همراه با وحدت و همبستگي بيشتری باشد، دستاوردهاي اين حركت اسلامي و الهي نيز افزون تر و موثرتر خواهد بود.

تجری مفرد در ادامه اين پيام با يادآوري اين كه مردم ما با تمامی توان حامی مستضعفان و محرومان دنیا خواهند بود از مردم شريف، متعهد، متدين و ولايتمدار شهرستان علی آباد کتول دعوت كرد در اين كارزار بزرگ ديني، سياسي حضوري گسترده و باشكوه داشته باشند.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه