آزمون ادواری ایمنی عمومی در گلستان برگزار می‌شود

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان گفت: با هدف ایجاد اشتغال فعال برای مهندسان، آزمون ادواری ایمنی عمومی در گلستان برگزار می‌شود.

به گزارش زرین نامه به نقل از روابط عمومی نظام مهندسی گلستان، عبدالجلال ایری اظهار داشت: مهندسان عضو این سازمان می‌توانند در آزمون ادواری ایمنی عمومی که توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار می‌شود، شرکت کنند.

وی افزود: این طرح با هدف ایجاد اشتغال فعال برای مهندسان و نیز افزایش ضریب ایمنی کارگاه‌های ساختمانی اجرا می‌شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان تصریح کرد: براساس ماده 4 آیین‌نامه "به کارگیری مسئولین ایمنی در کارگاه ها" آزمون ادواری ایمنی عمومی از طریق مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار وزارتخانه به عنوان مرجع ذیصلاح برای مسئولان ایمنی کارگاه‌ها برگزار می‌شود.

ایری اظهار کرد: همه مهندسان اعم از دارای پروانه اشتغال و بدون پروانه می‌توانند با تکمیل فرم و تحویل آن به دفاتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در سطح استان آمادگی خود را برای حضور در این آزمون اعلام کنند.

وی افزود: معرفی‌شدگان در صورت حضور نیافتن و یا موفق نشدن در آزمون مربوطه، ملزم به گذراندن دوره آموزشی ایمنی عمومی که توسط مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار و دیگر مجریان ذیصلاح برای مسئولان ایمنی برگزار می شود، خواهند بود.

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه