روز قدس روز محو شدن صهیونیسم است

امام جمعه علی آباد کتول گفت: رژیم صهیونیستی یک غده سرطانی است که باید این غده از جهان محو شود و روز قدس روز محو این رژیم از صحنه روزگار است.

به گزارش زرین نامه؛ حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی موسوی درخطبه های آخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان بیان کرد: هر سال که می گذرد مردم با انگیزه بیشتری راهپیمایی روز قدس این یادگار امام راحل را برگزار می کنند که این مساله خاری به چشم دولت آمریکا و صهیونیست است. درود بر این ملت با انگیزه و آگاه که در لحظه های حساس حضور پر رنگی دارند.

وی رژیم صهیونیستی را توطئه گر و ستم گر جهانی دانست و اذعان داشت: این رژیم یک غده سرطانی است و تا وقتی که این غده محو نشود باید در جهت درمانش اقدام کرد. لذا تا وقتی اسرائیل هست روز قدس هم هست.

موسوی با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب که ما باید روی عزت اسلامی و ملی مان قاطعانه بایستیم گفت: ما کاری به مشکلات آمریکا که شدیداً زیر نفوذ اسرائیل است، نداریم و به فکر حفظ عزت اسلامی کشور خود هستیم.

وی افزود: این روزها هم که تیم مذاکره کننده هسته ای ما خیلی خوب عمل کرده و در نهایت آنچه به عنوان توافق خوب انجام می شود، مورد رضایت امام خامنه ای قرار می گیرد.

امام جمعه علی آبادکتول در خصوص طرح تکریم ایتام به نمازگزاران تاکید کرد: با توجه به سفارش امام علی (ع) در رابطه با کمک به یتیمان، شما مردم خیّر یتیمان را شناسایی کنید. خیلی از آن ها نیز تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ع) هستند، نیازمندان را تحت پوشش خود بگیرید و آن هایی هم که کمک می کردند، همکاریشان را بیشتر از پیش کنند.

موسوی در بخش دیگری از سخنان خود درباره ی بحران کمبود آب هشدار داد و گفت: مسئله صرفه جویی در آب مسئله حساسی است و از آنجا که دین مبین اسلام بر صرفه جویی توصیه کرده باید در این گرما مرد و زن مصرف آب خود را مدیریت کنند.

امام جمعه علی آبادکتولدر بخش پایانی سخنان خود از تشکیل دوره های تلاوت و تفسیر قرآن خبر داد و خاطرنشان کرد: این دوره به همت مؤسسات قرآنی از شب های آینده در مصلی آغاز می شود و در طول سال به صورت هفتگی در سطح شهرستان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه