ترک نماز جمعه فاضل آباد توسط معاون فرماندار علی آبادکتول

در روز قدس که همه مردم ایران اسلامی یکصدا فریاد اتحاد و همدلی سردادند، متاسفانه محمد جواد زنگانه معاون فرماندار علی آبادکتول در حین ایراد خطبه های نماز جمعه فاضل آباد توسط حجت الاسلام والمسلمین نجفعلی قاسمی، این اجتماع عبادی و سیاسی را ترک کرد.

به گزارش زرین نامه؛ حجت الاسلام والمسلمین قاسمی در خطبه های نماز جمعه روز گذشته خود در فاضل آباد، به حمایت از تیم مذاکره کننده تاکید کرد و گفت: باید بر خطوط قرمز نظام اسلامی پافشاری کرد و عقب نشینی ننمود.

قاسمی همچنین در بخشی از خطبه های خود با انتقاد از قسمتی از بیانات رییس جمهور در ضیافت افطاری استانداران که به صلح امام حسن علیه السلام و تشابه آن با این زمان اشاره کرده، اظهار کرد: در شرایط کنونی کدام رزمنده و پاسدار ما به آمریکایی‎ها پیوسته که مسئولان برای توجیه، کارهای خود را با امام حسن مجتبی(ع) قیاس می‎کنند؟

در واکنش به این سخنان امام جمعه فاضل آباد، محمدجواد زنگانه معاون فرماندار دولتی که مدعی انتقاد پذیری است، نماز عبادی سیاسی جمعه در روز قدس را به نشانه اعتراض ترک کرد. این حرکت وی موجب ناراحتی و خشم نمازگزاران فاضل آبادی شده و صدای تکبیر و شعار هایی مانند «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند»، مصلی نماز جمعه فاضل آباد را فرا گرفت.

قاسمی همچنین در بخش دیگری از خطبه های روز گذشته خود، با اشاره به توهین عده ای دگر اندیش به جایگاه امامت جمعه که در قالب سایت خبری در علی آبادکتول و کمالان فعالیت دارند، اذعان داشت: اگر این نوع رفتارها بار دیگر تکرار شود، دیگر گذشت نخواهد کرد و قطعاً نهادهای امنیتی باید برخورد کنند که نمازگزاران جمعه این سخن ایشان را تکبیرهای خود تایید کردند.

در پایان نمازجمعه این هفته شهر فاضل آباد، جمع کثیری از نمازگزاران و بسیجیان بخش کمالان با حضور در دفتر امام جمعه این شهر، حمایت همه جانبه خود را از ایشان و مواضع انقلابی اش اعلام کرده و جسارت و توهین عده ای که به اسم سایت های خبری در حال فعالیت هستند را محکوم و خواستار برخورد جدی مسئولین امر با این افراد دگراندیش شدند.

در پی بررسی صحت و دلیل این حرکت زنگانه معاون فرماندارعلی آبادکتول، خبرنگار زرین نامه طی تماس تلفنی با معاون فرمانداری، از او پرسید، آیا خبر ترک نماز جمعه فاضل آباد در روز گذشته به دلیل اعتراض به سخنان امام جمعه این شهر، صحت دارد، که زنگانه تلویحاً در پاسخ گفت: بله. دقیقا همین طور است.

لینک های مرتبط:

مسئولان برای توجیه، کارهای خود را با امام حسن مجتبی(ع) قیاس می‎کنند

حمایت قاطع مردم و بسیجیان از امام جمعه فاضل آباد+ تصاویر

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه