دومین اعتکاف محمدی در علی آبادکتول برگزار شد+ تصاویر

دومین اعتکاف محمدی (رمضانیه) علی آبادکتول با حضور معتکفین جوان و نوجوان در مسجد جامع این شهرستان بر گزار شد.

به گزارش زرین نامه؛ در آخرین روزهای منتهی به پایان ماه مبارک رمضان، دومین اعتکاف نوجوانان و جوانان علی آبادکتول با هدف احیاء سنت فراموش شده اعتکاف محمدی در دهه سوم ماه مبارک رمضان که انضل اوقات اعتکاف است، به مدت 3 روز در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

در مفاتیح الجنان ذکر شده، پیامبر مکرم اسلام دهه سوم ماه مبارک رمضان هر سال در مسجد معتکف می شدند و در سال پایانی عمر، ایشان 2 دهه آخر را در مسجد معتکف شدند که بر همین اساس نیز مسئولین برگزاری، نام این برنامه را "اعتکاف محمدی" انتخاب کردند.

این مراسم اعتکاف که توسط ستاد مردمی اعتکاف رمضانیه و همکاری اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان علی آبادکتول برگزار شد، با برنامه های متنوعی از جمله نماز جماعت، جزء خوانی قرآن کریم، حلقه های معرفت، نشست پرسش و پاسخ، روایتگری شهدا، مناجات و مداحی، تصحیح قرائت نماز، بیان احکام، پخش کلیپ، مسابقات فرهنگی مذهبی، اهداء جوایز و تقدیر از معتکفین همراه بود.

چند خط از دلنوشته نوجوانان و جوانان:

یکی از جوانان معتکف درباره احساس خود از حضور در این مراسم معنوی نوشت: خدایا! اگر بنایت به اجابت کردنم نبود مطمئنم راهم نمی دادی. پس حال که راهم دادی اجابت کن، آنچه در دل دارم

نوجوان دیگری نیز نوشته است: واقعاً صفایی دارد در ماه مهمانی خدا در خانه خودِ خدا مهمان شدن.

خدایا آمده ام در این ایام در مسجد دعا کنم تا گلوی علی اصغرهای غزه با تیرهای حرمله های دوران گوش تا گوش بریده نشود. من امیدوارم که یزدیان زمانم راهم به همین زودی رسوا و نابود گردانی ای خدا دل های شکسته.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه