پیامک باران انتخاباتی شهروندان باغملکی/ تبلیغات انتخاباتی پیش از موعد با چاشنی تبریک

تبلیغات زود هنگام کاندیداهای احتمالی انتخابات مجلس شورای اسلامی در باغملک با ارسال پیامک های تبریکی و مناسبتی رنگ و بویی دیگر گرفته است.

به گزارش زرین نامه به نقل از باغملک نیوز، در حالیکه ۸ ماه دیگر به انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی مانده اما تنور این انتخابات در باغملک مثل همیشه خیلی زود روشن شده است.

مناسبت ها بهانه مناسبی برای تبلیغات غیر رسمی برخی کاندیداهای احتمالی بوده است به طوریکه از برخی سامانه های ارسال پیامک، پیامک های تبریکی از سوی برخی کاندیداهای احتمالی ارسال می شود که به نظر می رسد بیشتر رنگ و بوی تبلیغاتی داشته باشد.

تبریک اعیاد نیز بهانه ای است تا کاندیدای این انتخابات با ارسال پیام های تبریکی شهروندان را پیامک باران کنند.

به همین سبب از زمان حلول ماه شوال و فرارسیدن عید سعید فطر برخی افراد اقدام به ارسال گسترده پیامک به شهروندان از طریق سامانه های پیام کوتاه کردند.

این پیامک ها ابتدا با تبریک عید آغاز می شود و سپس در پایان آن نام فرد همراه با مدرک تحصیلی یا بعضا شغل وی می آید.

این روزها کمتر کسی است که حداقل چندین پیامک از این کاندیداها که انگار تعدادشان از دوره های پیش زیادتر شده در تلفن همراه خود نداشته باشد.

اما قضیه فقط به پیامک های مناسبتی ختم نمی شود و شیوه دیگر آنها برای تبلیغات و جمع آوری آرا، حضور در مراسم ختم و یا فاتحه خوانی است تا جایی که این کاندیداها در این روزها تلاش می کنند هیچ مراسمی را از دست ندهند.

حال این سوال مطرح می شود که دلایل ورود زودهنگام این افراد به انتخابات و رفتار شتاب‌ زده آ‌نها و نیز سیاسی کردن جو عمومی چیست؟

چرا که این کار موجب می ‌شود که فضا از حالت عادی خارج شده و علاوه بر اینکه ذهن افراد را به خود مشغول می ‌کند، بلکه تبعات و پیامدهای زیانباری را نیز به بار خواهد آورد.

متأسفانه این اتفاقات در حالی رخ می ‌دهند که مقام معظم رهبری بارها گوشزد نموده ‌اند تا از ورود زود هنگام به مباحث انتخاباتی و درگیر نمودن افکار عمومی با این ‌گونه مسائل باید پرهیز شود.

گفتنی است که انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی ۷ اسفندماه ۹۴ برگزار می شود.

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه