دستاوردها و عزت ایران اسلامی مرهون خون شهداست

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: تمامی دستاوردهای علمی و عزت ایران اسلامی مرهون ایثارگری‌های جانبازان و از خودگذشتگی‌های شهداست.

به گزارش زرین نامه؛ سردار سید محمود میرفیضی عصر امروز در دیدار با خانواده شهید علیرضا قربانی اظهار کرد: شهدا با ایثار و جانفشانی در راه اعتلای امنیت و آرامش کشور، جان خود را خالصانه تقدیم اسلام کردند و ما برای همیشه مدیون خون پاک شهدای پر افتخار انقلاب اسلامی هستیم.

وی با بیان اینکه تمامی دستاوردهای علمی و عزت ایران اسلامی مرهون ایثارگری‌های جانبازان و از خودگذشتگی‌های شهداست،‌ افزود: صبر و استقامت خانواده‌های شهدا باعث سربلندی و افتخار نظام اسلامی بوده و وجود این عزیزان، امید و انگیزه خدمت‌رسانی به مردم را افزایش داده است.

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: همه ما وظیفه داریم به پاس رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا به خانواده آنان احترام گذاشته و به مشکلات آنها رسیدگی کنیم.

میرفیضی تاکید کرد: ما باید راه شهدا را ادامه دهیم و یاد و خاطره آن‌ها را همیشه زنده نگه داریم و امیدواریم با حفظ اقتدار و امنیت جامعه، ادامه‌دهنده راه‌شان باشیم.

وی تصریح کرد: گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا باعث انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان خواهد شد.

این مسئول انتظامی در استان گلستان اظهار داشت: ایستادگی و شهامت دلیرمردان ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف که به شهادت آنها منجر شد، بهترین الگو برای نسل جوانی است که باید در میدان‌های مختلف در برابر دشمنان این نظام و انقلاب ایستادگی کند.

میرفیضی در پایان ابراز کرد: شهدا و خانواده آنها الگوی استقامتند و تا زمانی که این فرهنگ در کشور ما وجود داشته باشد دشمن کوچک‌ترین آسیبی را نمی‌تواند به نظام و انقلاب وارد کند.

به گزارش فارس، شهید علیرضا قربانی در تاریخ 17 شهریورماه سال 1377 در منطقه تربت‌جام در درگیری با اشرار به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه