رشد کارآفرینی با توسعه پایدار پدیدار می‌شود

کارآفرین برتر کشور گفت: اگر بخواهیم کارآفرینی در جامعه رشد پیدا کند، باید توجه به توسعه پایدار داشته باشیم.

به گزارش زرین نامه؛ قربان محمد پورقاز در جمع کارآفرینان استان گلستان اظهار کرد: گلستان از بن‎بست اقتصادی با توجه به اهتمام جدی مسئولان به اقتصاد استان و خط ترانزیت ریلی در حال خارج شدن است.

وی با بیان این که زمانی که صحبت از کارآفرینی می‎شود، این سوال مطرح است که برای چه باید کارآفرینی کنیم؟، تصریح کرد: همه انسان‎ها به دنبال سرمایه اجتماعی هستند و جامعه‎ای دارای سرمایه‎ اجتماعی است که در آن افراد جامعه حاضر شوند بدون هیچ چشم‎داشتی به دیگران کمک کنند.

کارآفرین برتر و صاحب نظر در حوزه اقتصادی با بیان اینکه با اخلاق محوری می‎توانیم سرمایه اجتماعی را گسترش دهیم، افزود: در جامعه‎ای که افراد به یکدیگر شک و بدبین باشند دروغگو بر آن جامعه حاکم خواهد شد.

پورقاز با بیان اینکه اخلاق نخستین اصل در کارآفرینی است، گفت: دومین ساختار و اصل در کارآفرینی جامعه است و دانش از موضوعات دیگری است که در کارآفرینی باید به آن توجه کنیم.

کارآفرین برتر و صاحب نظر در حوزه اقتصادی با بیان اینکه آینده مرجع برای استان گلستان به وجود بیاوریم، افزود: جامعه‎ای مناسب برای کارآفرینی است که اشتغال متناسب با تخصص و مهارت ایجاد کند.

پورقاز با بیان اینکه تا زمانی که در یک جامعه اشتغال نباشد، مردم هر چه درآمد کسب کنند، صرف معیشت خواهد شد، گفت: صهیونیست جهانی برای آن که بازار دنیا را تسخیر کند یک هزار و800 اتاق فکر ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه کارآفرینی مویرگی عامل پیشرفت در گلستان خواهد بود، افزود: با ایجاد هر اشتغال یک بزهکار از جامعه کم می‌شود.

این مولف کتاب و استاد دانشگاه خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم کارآفرینی در جامعه رشد پیدا کند، باید توجه به توسعه پایدار داشته باشیم./فارس

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه