ویزیت رایگان اهالی میانکاله و سلمان فارسی+ تصاویر

مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد علی آبادکتول از ویزیت رایگان اهالی روستاهای میانکاله و سلمان فارسی در قالب طرح اردوهای جهادی این دانشگاه خبر داد.

حسن خانی در گفتگو با زرین نامه بیان کرد: اردوی جهادی بسیج دانشجویی این شهرستان از یکم مرداد در روستاهای میانکاله، سلمان فارسی، ماهستان، باقرآباد و نصرکان با هدف کمک رسانی به مناطق محروم آغاز شده است.

وی اظهار کرد: در راستای تحقق اهداف این اردوی جهادی، 40 نفر از اهالی روستاهای میانکاله و سلمان فارسی توسط دکتر محمدتقی حیدری معاونت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی علی آبادکتول ویزیت رایگان شدند.

خانی با اشاره به برگزاری کلاس های آموزشی توسط دانشجویان شرکت‌کننده در این طرح تصریح کرد: دانشجویان در این اردوی جهادی به برگزاری کلاس های آموزشی در زمینه های فرهنگی، دینی، بهداشتی، اقتصاد مقاومتی و خوداشتغالی خانواده های روستایی به فعالیت می پردازند.

وی هدف از اجرای طرح اردوهای جهادی را کمک‌رسانی به مردم محروم روستاها، رفع فقر اقتصادی و فرهنگی منطقه و خودسازی دانشجویان عنوان کرد.

خانی یادآور شد: در طرح اردوهای جهادی قرارگاه سردار شهید غلامحسین رحمانی 70 نفر از دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه علمی کاربردی بهزستی علی آبادکتول شرکت دارند.

لینک مرتبط:

اعزام دانشجویان جهادگر علی آبادی به مناطق محروم+تصاویر

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه