افاضات "عمو جان"

یکی از مخاطبین زرین نامه به نام "عموجان" درباره برخی از اخبار منتشره در جراید افاضاتی فرموده اند، که خواندنش خالی از لطف نیست!

به گزارش زرین نامه؛ اینکه «عمو جان» کیست و دارای چه تحصیلات و گرایش سیاسی است و از طرف کدام حزب و جناج و سایت تامین مالی می شود زیاد مهم نیست. البته نه اینکه مهم نباشد، مهم است. ولی ما هم هر چه پرس و جو کردیم به نتیجه ای نرسیدیم. اما چیزی که مهم است نگاه خاص ایشان به برخی رویدادهای شهرستانی و استانی و افاضات مطالبی در این خصوص است که خواندن آنها خالی از لطف نیست. ..

رئیس آموزش و پرورش علی آباد: ساماندهی 1600 معلم در 223 مدرسه!

عمو جان: نه اینکه سال های قبل ساماندهی در کار نبود و اول مهر معلمان هر کلاسی که دوست داشتند می رفتند!

فضیلت رئیس اداره کل فرهنگ و ارشاد: لیست دقیقی از خبرنگان و فعالان رسانه ای استان نداریم!

عمو جان: به همین خاطر دوستانی که در وایبر و تلگرام مطلب دیگران را کپی پیست می کنند، خودشان را فعال عرصه رسانه می نامند و روز خبر نگار از آنها هم تجلیل می شود!

مخابرات علی آباد شماره تلفن های برخی مشترکان را بدون اطلاع و رضایت تغییر داد

عمو جان: ای بابا تازه باید خدا رو شکر کنند که قبض تلفن 16 میلیون تومانی برایشان صادر نشده است! در ضمن وقتی موبایل هست، تلفن می خواهید چکار کنید؟!

رئیس آبفای علی آبادکتول: مردم " سپاه و شاهد" آسوده آب بنوشند/ مشکلی نیست

عمو جان: راست می گه بنده خدا اینقدر نازک نارنجی نباشید! حالا یک مقدار رنگ و طعم و مزه آب تغییر پیدا کرده است. اتفاق خاصی که نیفتاده است!

جراید: عسلویه دوم در گلستان ایجاد می شود

عمو جان: فقط خواهشاً این طرح مثل پتروشیمی ملت را جان به لب نکند. در ثانی اگر زحمت نیست کارگران و پرسنل را از همین استان تامین کنید!

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه