اجلاسیه بزرگداشت ۴ هزار شهید استان گلستان برگزار می‌شود

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: اجلاسیه بزرگداشت ۴ هزار شهید استان گلستان ۲۵ آذر ماه سال ۹۵ برگزار می‌شود.

به گزارش زرین نامه به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، سردار رحمت الله صادقی در جلسه شورای سیاست گذاری اجلاسیه بزرگداشت 4 هزار شهید استان، اظهار داشت: اجلاسیه بزرگداشت 4 هزار شهید استان گلستان براساس برنامه‌ریزی انجام شده 25 آذر ماه سال 95 و همزمان با هفته وحدت برگزار خواهد شد.

وی افزود: تا امروز اقدامات اولیه برای جمع‌آوری اطلاعات شهدای استان گلستان انجام شده و همچنین سایتی مشتمل بر اطلاعات شهدا، عکس‌ها، وصیت‌نامه‌ها و غیره راه‌اندازی شده است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان تصریح کرد: اجلاسیه شهدا پیش از این در 7 نقطه ی کشور برگزار شده است.

صادقی گفت: 10 کارگروه فرهنگی، هنری،تبلیغی،قرآنی و ورزشی با محوریت جوانان و دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری اجلاسیه شهدا در استان گلستان تشکیل شده است.

استاندار گلستان هم در این جلسه اظهار کرد: باید در شاخصه‌های برگزاری اجلاسیه‌ها و کنگره‌ها به دور از تشریفات مرسوم طرحی نو ارائه شده و با باور، اعتقاد و ایمان به مسائل شهدا اقدام شود.

حسن صادقلو با بیان اینکه اجلاسیه شهدای استان گلستان فرصتی برای پرداختن به خلاءهای حوزه شهداست، تصریح کرد: امیدواریم با توجه به حساسیت مسائل شهدا، اجلاسیه شهدای استان گلستان به ظرفیتی مستمر و دائمی تبدیل شود.

وی شهدا را فلسفه‌سازان تاریخ انقلاب اسلامی دانست و افزود: توجه به سیره و روح اقدامات شهدا از مهم‌ترین مسائلی است که باید در اجلاس‌ها و کنگره‌ها به آن پرداخته شود.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه استان به مباحث شهدا باید بیش از پیش توجه کند، گفت: مردمی کردن مباحث شهدا بسیار پر اهمیت است و در این میان نباید از ظرفیت بالای جوانان غفلت کرد.

صادقلو درباره کمیته‌های برگزار کننده اجلاسیه 4هزار شهید استان گلستان، با تاکید بر کوچک کردن و کم کردن تعداد کمیته‌ها، گفت: آنچه در اجلاسیه شهدای استان گلستان رخ نمایی می‌کند از اهمیت بالایی برخوردار است و باید مدیریت هزینه‌ها شود.

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه