قیمت 7 هزار تومان برای گوشت مرغ منطقی است / جدیت در طرح ساماندهی مرغداری‌های کشور

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه قیمت 7 هزار تومان برای مرغ منطقی است که تولیدکنندگان هم ضرر نخواهند کرد، گفت: طرح ساماندهی مرغداری‌ها در کشور با جدیت در حال بررسی است و ایجاد زنجیره تولید از اولویت‌های دولت برای حذف واسطه‌های تولید است.

به گزارش زرین نامه؛ محمود حجتی صبح امروز در مراسم افتتاح متمرکز 12 واحد صنعتی در گلستان گفت: سال گذشته 470 تن میگو در گلستان تولید شد که تلاش ما بر این است امسال این تولید را به 700 تن برسانیم.

وی ادامه داد: طرح پرورش میگو در گلستان یک طرح ویژه و بسیار مهم است.

حجتی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: در مراسم امروز چهار طرح کشاورزی که یکی از آنها یک‌هزار و 494 هکتار سیستم نیلینگ آبیاری تحت فشار است به بهره‌برداری رسید و با تلاش دولت این طرح توسعه و گسترش خواهد یافت.

وی ادامه داد: طرح آبیاری تحت فشار یک طرح بسیار حساس و اثربخش است که بهره‌وری آب را دو برابر می‌کند.

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه استان گلستان سومین استان تولید گوشت و مرغ در کشور است، اضافه کرد: طرح ساماندهی مرغداری‌ها در کشور با جدیت در حال بررسی است و ایجاد زنجیره تولید از اولویت‌های دولت برای حذف واسطه‌های تولید است.

وی با اشاره به تاثیر بالای اجرای این طرح در بخش تولید گوشت مرغ در کشور تاکید کرد: در حال حاضر ارزی که به تامین نهاده‌های دامی اختصاص داده شده است به 3 هزار تومان رسیده اما قیمت گوشت مرغ در بازار به طور عمده 6 هزار و 700 تومان است.

وزیر جهاد کشاورزی در پایان ابراز کرد: به نظر ما قیمت 7 هزار تومان قیمت منطقی است که تولیدکنندگان هم ضرر نخواهند کرد./فارس

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه