ورود خادمان رضوی مایه برکت استان گلستان است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ورود خادمان رضوی به استان گلستان را نیک دانست و گفت: اینها جزو مهمانان ویژه استان گلستان محسوب می‌شوند و مردم این استان نیز به آنها احترام و ارادت ویژه‌ای دارند.

به گزارش زرین نامه؛ حجت‌الاسلام نورالله ولی‌نژاد در نشست خبری دهه کرامت ویژه هشتمین جشن مردمی و بین‌المللی زیرسایه خورشید در استان گلستان اظهار کرد: استان گلستان پیشینه خوبی در برگزاری کارهای فرهنگی دارد و در این زمینه خوشنام است.

وی ‌تصریح کرد: برای برگزاری این جشن افرادی با عشق و علاقه برای خدمت به عرصه فرهنگی پای کار می‌آیند و ما نیز از این اتفاق مهم حمایت می‌کنیم.

توجه به اعتقادات دینی پشتوانه اصلی ملت اسلامی ایران است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اینکه برای دینداری و آرامش جامعه باید از دو منبع استفاده کرد، گفت: اگر بخواهیم جامعه لطیف، آرام و مطمئن باشد باید از دو منبع قرآن و اهل بیت (ع) بهره‌گیری کنیم، تمسک به این دو منبع سبب سعادت دنیوی و اخروی انسان می‌شود.

ولی‌نژاد تاکید کرد: جامعه هر چه به دو منبع مذکور گرایش پیدا کند یقینا جامعه‌ای اثربخش، اهل بیتی، ولایی، قابل تکیه، قابل اعتماد و قابل پشتیبانی خواهد بود، انقلاب اسلامی ایران به دلیل اینکه به این منابع گره خورده توانسته از فراز و نشیب‌های با موفقیت عبور کند.

وی توجه به اعتقادات دینی را پشتوانه اصلی ملت اسلامی ایران دانست و گفت: جامعه‌ای که در آن اعتقادات دینی مهم و بااهمیت شناخته شود لذت بخش است و مردم از آن لذت می‌برند.

ورود خادمان رضوی مایه برکت استان گلستان است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان بیان داشت: محبت به اهل بیت (ع) اختصاص به قوم و مذهب خاصی ندارد همه مذاهب اعم از شیعه اعم از شیعه و سنی به ائمه معصومین (ع) اعتقاد دارند که این مهم منحصر به صف‌بندی و جبهه خاصی معطوف نمی‌شود.

ولی‌نژاد افزود: کسانی که منتسب به قرآن و اهل بیت (ع) شوند از قداست خاصی برخوردار خواهند شد و سربازان خوبی برای امام زمان (عج) می‌شوند.

وی ورود خادمان رضوی به استان گلستان را نیک دانست و ابراز کرد: اینها جزو مهمانان ویژه استان گلستان محسوب می‌شوند و مردم این استان نیز به آنها احترام و ارادت ویژه‌ای دارند حضور خادمان رضوی در استان گلستان سبب برکت و نعمت می‌شود./فارس

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه