بهره گیری از مجرب ترین استادکارها در کارگاه های فنی

رئیس دانشکده فنی امام خمینی (ره) علی‌آبادکتول از فروش محصولات دانشجویی این آموزشکده در سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: در راستای ارتقاء مهارت های فنی دانشجویان در کنار تدریس علمی اساتید، در کارگاه های این آموزشکده از استاد کارهای تجربی نیز بهره می گیریم.

به گزارش زرین نامه؛ سید مرتضی نصرتی در جمع خبرنگاران این شهرستان بیان کرد: با توجه به مرغوبیت محصولات ساخته شده توسط دانشجویان در کارگاه‌های این آموزشکده، قرار است محصولات درجه یک را بفروشیم تا ضمن کسب درآمد، قابلیت‌های دانشجویی را معرفی و زمینه ساز تقویت روحیه اعتماد به نفس در دانشجویان شویم.

وی همچنین از راه اندازی رشته "شهرسازی" در این آموزشکده خبر داد و گفت: هم اکنون رشته‌های کامپیوتر، صنایع چوب، معماری، برق و الکترونیک، ساختمان، مکانیک، الکتروتکنیک، تربیت بدنی و شهرسازی در آموزشکده امام خمینی (ره) دایر است که از این میان 2 رشته تربیت بدنی و صنایع چوب در 2 مقطع کاردانی و کارشناسی و بقیه در مقطع کاردانی تدریس می‌شوند.

نصرتی افزود: نزدیک به یک هزار و 100 دانشجو در این دانشکده تحصیل می کنند و بیش از 160 مدرس نیز در 2 قالب تئوری و فنی در حال تدریس هستند که مدرسان بخش تئوری حداقل دارای مدرک کارشناسی ارشد و مدرسان فنی کارگاه‌ها نیز جزو مجرب ترین استادکارهای منطقه هستند.

وی تصریح کرد: رشته‌های مکانیک و صنایع چوب دارای کارگاه آموزش عملی مستقل هستند و وضعیت کارگاه‌ها با توجه به مقدورات خوب است، اما نیاز به رشد و ارتقا دارد.

رئیس آموزشکده فنی امام خمینی (ره) علی آبادکتول با اشاره به پیشرفت 90 درصدی خوابگاه این آموزشکده، گفت: خوابگاه از نظر فیزیکی آماده است و تنها تجهیز آن باقی مانده که امیدواریم با حمایت و همکاری مسئولان شهری و استانی این مهم به زودی تکمیل و به دانشجویان تحویل داده شود.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه