هنوز عده‌ای ادبیات ذلت و تسلیم در برابر امریکا را دارند/ به‌جای امریکا دل به خدا ببندید

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: برق دنیا چشم‌های این عده را گرفته تا قدرت شهدای غواصی که کمونیزم را پایین کشیده و آمریکا را ذلیل کرده و اسرائیل را شکست داده‌اند را نبینند، شهدا سرنوشت جهان و جهان اسلام را تغییر می‌دهند، ولی هنوز عده‌ای ادبیات ذلت و تسلیم در برابر امریکا را دارند.

به گزارش زرین نامه؛ حسن رحیم‌پور ازغدی درباره حضور و تشییع 30 شهید غواص در مازندران در گفت‌وگو با بلاغ، خاطره ای از «حاج عیسی» خادم حضرت امام (ره) را از زبان وی چنین بیان کرد: امام را دیدم توی حیاط قدم می‌زد، سید احمد نیز در کنارشان بود، من هم سینی چای را آوردم به این‌ها چای تعارف کنم، دیدم سیداحمد به امام (ره) گفت: «دنیا در دست دو ابرقدرت امریکا و شوروی قرار دارد و ما وسط این‌ها باید چه کنیم؟» میان صحبت سیداحمد، امام (ره) سخنان وی را قطع کرد و فرمود: «نخیر! سه ابرقدرت! سومین ما هستیم، ابرقدرت اسلام، ما تو دهن این دو خواهیم زد.»

وی افزود: یک عده این همه شکست پی در پی این‌ها را دیدند، دیدند شوروی سقوط کرد و رفت، دیدند امریکا چقدر ذلیل شده، امریکایی‌ها اقرار دارند که قدرت خود را در منطقه از دست داده‌اند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: اسرائیل پشت سر هم در چهار نبرد در برابر الگوی جهادی که همین بچه‌های غواص طراحی کردند، شکست خورد؛ الگوی جهادی که در غزه و لبنان پیروز شد؛ همین الگویی که امروز در یمن، عراق و سوریه در جنگ جهانی که در حال وقوع است، در برابر استکبار و ظلم مقاومت می‌کند و به جلو پیش می‌رود.

رحیم‌پور ازغدی ادامه داد: عده‌ای شاهد پیروزی الگوی جهادی همین شهدای غواص بوده‌اند اما هنوز می‌گویند که امریکا ابرقدرت و کدخدای عالم است، برق دنیا چشم‌های این عده را گرفته تا قدرت شهدای غواصی که کمونیزم را پایین کشیده و آمریکا را ذلیل کرده و اسرائیل را شکست داده‌اند را نبینند، شهدا سرنوشت جهان و جهان اسلام را تغییر می‌دهند، ولی هنوز عده‌ای ادبیات ذلت و تسلیم در برابر امریکا را دارند.

وی با تاکید بر صدور آرمان انقلاب اسلامی در سایر کشورهای همسایه و مستضعف جهان را با اشاره به یادداشت یکی از شهدای غواص، چنین بیان کرد: «مسئول اطلاعات سوریه گفته که شاه فهد پادشاه عربستان گفت شما که عراق را فتح می‌کنید، فقط بگویید بعدش می‌خواهید چه کار کنید؟» این یادداشت ها در 30 سال قبل نوشته شده و حالا این اتفاق افتاده است و الان عراق، یمن، سوریه، غزه، لبنان همه در حال مبارزه با استکبار هستند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه این یادداشت را چنین اظهار کرد: طبق آیه 112 سوره هود ملت‌های مظلوم از فلسطین تا افغانستان باید بدانند که اگر می‌خواهند به عزت برسند باید مبارزه کنند و نباید دل به امریکا ببندند و فقط باید دل به خدا بست.

همه ملت‌های مستضعف از لبنان و فلسطین تا مصر از پاکستان و افغانستان و هند تا جزیره‌العرب همه منتظر ما خواهند بود، ما همه را آزاد خواهیم کرد، ما کشوری خواهیم ساخت که برای همه مسلمین جهان و مستضعفان عالم الگو شود، ما به همه روش جنگیدن با آمریکا را خواهیم آموخت؛ جوان های عیاش و ننگ جو به جوانان مجاهد و جنگ جو تبدیل شدند و ما امروز با این حقیقت مکتب توحید را جهانی خواهیم کرد، ما در سرار جهان گسترش خواهیم یافت و ملت ها آگاه تر خواهند شد.

رحیم‌پور ازغدی در پایان گفت: ائمه اطهار (ع) فرموده‌اند هرکس از خدا بترسد خدا همه را از او می‌ترساند؛ و ما از خدا می ترسیم و همه از ما؛ همه دشمنان و ظالمان جهان از ما خواهند ترسید.

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه