انعقاد تفاهم نامه همکاری شهرداری فاضل آباد با اداره کل گردشگری گلستان+ تصاویر

شهردار فاضل آباد از انعقاد تفاهم نامه همکاری با اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان در راستای توسعه فضاهای گردشگری در این شهر خبر داد.

به گزارش زرین نامه؛‌ محسن سمیعی در جمع خبرنگاران بیان کرد: در سالی که به فرمایش رهبر معظم انقلاب سال "دولت و ملت، همدلی و همزبانی" مزین شده است، در راستای فرمایش معظم له و ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رویکرد دولت تدبیر و امید، تفاهم نامه همکاری بین شهرداری فاضل آباد و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان منعقد شد.

وی اظهار کرد: با توجه برخورداری استان گلستان از مواهب خدادادی، طبیعی و ظرفیت های بالقوه و بالفعل فرهنگی، تاریخی، مذهبی، گردشگری و ..... قرار گیری در مسیر عبور مسافران، گردشگران و زائران حرم مطهر رضوی(ع)، دارای ظرفیت بسیار خوبی از لحاظ توسعه همه جوانبه خصوصاً گردشگری است.

سمیعی تصریح کرد: شهر فاضل آباد و بخش کمالان نیز شرایط ویژه و قرارگیری در مسیر عبور مسافران و زائران ثامن الحجج ظرفیت بالایی در توسعه گردشگری این بخش دارد.

شهردار فاضل آباد افزود: این تفاهم نامه به منظور دستیابی هرچه سریعتر به اشتغال و بهبود شاخص های توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و زیرساخت های گردشگری فاضل آباد و بخش کمالان و استفاده از ظرفیت های مشترک اعتباری، برنامه های در دست اجرا و پروژه های اجرایی با هدف و رویکرد اقتصاد مقاومتی، صرفه جویی در هزینه ها و تجمیع منابع اعتباری طرفین تفاهم نامه منعقد و مبادله شده است.

سمیعی عنوان کرد: معرفی و شناسایی بیشتر جاذبه های گردشگری، تاریخی و فرهنگی شهر فاضل آباد و منطقه گردشگری دهانه محمد آبادکتول که سهم بری مناسبی از محل اعتبارات استانی و ملی برای اجرایی کردن پروژه های گردشگری، تاریخی و فرهنگی نداشته اند، از جمله اهداف مورد توجه این تفاهم نامه است.

شهردار فاضل آباد خاطر نشان کرد: تهیه کتابنامه، بروشور، فیلم و انواع اقلام تبلیغاتی، ثبت آثار تاریخی، طبیعی، فرهنگی و معنوی در شهرها و ارائه خدمات مشترک به مسافران و گردشگران و تهیه بسته های سرمایه گذاری از محورهای مورد تفاهم این شهرداری با اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان است.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه