۲۸۰ هزار دانش‌آموز در مدارس استان گلستان ثبت‌نام کردند

دبیر ستاد ثبت نام سازمان آموزش و پرورش استان گلستان گفت: تاکنون ۲۸۰ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف در مدارس استان گلستان ثبت‌نام کردند.

به گزارش زرین نامه؛ قربان طاشی اظهار داشت: ثبت‌نام دانش‌آموزان پیش از این دو روز در هفته انجام می‌شد که با توجه به نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی ثبت نام از روز شنبه اول شهریور ماه هر روز انجام می‌شود.

وی افزود: تاکنون 280 هزار دانش آموز ثبت نام خود را انجام داده‌اند و پیش بینی می‌شود تا پایان زمان ثبت نام این آمار به 308 هزار نفر برسد.

دبیر ستاد ثبت نام سازمان آموزش و پرورش استان گلستان با اشاره به آغاز توزیع کتاب در استان تصریح کرد: کتاب‌های مقاطع ابتدائی به جز مقطع پنجم به شهرستان‌های استان گلستان ارسال شده و از اول مهر در بین دانش‌آموزان توزیع خواهد شد.

وی گفت: کتاب‌های فنی‌و‌حرفه‌ای هم از اول شهریور به آموزش و پرورش شهرستان‌ها ارسال و توزیع کتاب دیگر رشته‌ها از 15 شهریور ماه است.
دبیر ستاد ثبت نام سازمان آموزش و پرورش استان گلستان اظهار کرد: در مقاطع پیش دانشگاهی نیز توزیع کتاب به صورت اینترنتی بوده از اول مهر به کسانی که در سامانه سناد ثبت‌نام کردند کتاب تحویل داده می‌شود.

طاشی افزود: هیچ مدرسه‌ای حق دریافت پول برای ثبت‌نام از اولیای دانش‌آموزان ندارد و با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی تصریح کرد: والدین دان آموزان در صورت مشاهده هر گونه تخلف می توانند با ورود به سامانه شکایات آموزش و پرورش استان www.shekayat.medu.ir  مراجعه و نسبت به ثبت و پیگیری شکایت خود اقدام کنند.

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه