جاده سلامت علی آبادکتول افتتاح شد+ تصاویر

جاده سلامت علی آبادکتول با اعتبار 7 میلیارد و 500 میلیون ریالی همزمان با افتتاح متمرکز پروژه های شهرداری این شهر به بهره برداری رسید.

به گزارش زرین نامه؛ 8 پروژه عمرانی شهرداری علي آبادكتول با حضور ربیعی معاون استاندار گلستان، اِئمه جمعه و جماعات، نوروزی نماينده مردم علی آبادکتول در مجلس، تجری مفرد فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و مسئولان ادارات این شهرستان به طور متمرکز در محل جاده سلامت افتتاح شد.

سيد مجتبی شريعتی شهردار علی آباد کتول در این مراسم با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به ارائه گزارشی از پروژه های افتتاحی شهرداری پرداخت و گفت: اجرای این پروژه ها در راستای رفاه حال شهروندان، ايجاد روحيه شادی و نشاط، تردد آسان و ایمنی آن ها در سطح شهر است.

وی اظهار کرد: پرو‍ژه جاده سلامت به طول یک هزار و 300 متر با احداث بلوار، مسير رفت و برگشت پياده رو و آسفالت ضلع جنوبی این جاده با اعتبار هفت میلیارد و 500 میلیون ریال توسط شهرداری و شورای شهر علی آبادکتول به بهره برداری رسیده است.

شريعتی افزود: بر حسب توان و بر مبنای اجرای عدالت در تمام مناطق شهر نیز پروژه‌ های عمرانی شهرداری آغاز شده و تمام سعی و کوشش شورای شهر و شهرداری بر این است که به نیازهای مهم شهروندان پاسخ داده شود.

شهردار علی آبادکتول تصریح کرد: شهروندان مطمئن باشند شورای اسلامی شهر و شهرداری با استعانت از خداوند متعال و با همراهی و همدلی كليه مسئولين، روحانيت معزز، شورا ياران محلات، نخبگان و صاحب نظران شهر تا آخرین روز مسئولیت خود از تلاش برای خدمتگزاری به مردم شریف فروگذار نبوده و به آن پایبند و متعهد هستند.

وی شهیدان رجایی و باهنر را بهترین الگوی خدمت‌ رسانی به مردم دانست و خاطر نشان کرد: این هفته فرصت مناسبی برای آگاه‌ سازی مردم از خدمات ارائه شده توسط دستگاه‌ های دولتی است.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه