بی نظمی در جامعه به یک فرهنگ عادی تبدیل شده است

رئیس شورای فرهنگ نهاد ریاست جمهوری گفت: امروز بی نظمی در جامعه به یک فرهنگ عادی تبدیل شده است که این بی نظمی خود یک منکر است.

به گزارش زرین نامه؛ حجت الاسلام و المسلمین سید رضا اکرمی، رئیس شورای فرهنگ نهاد ریاست جمهوری، امروز (18 شهریور) در همایش نقش اصحاب فرهنگ و رسانه در ترویج امر به معروف و نهی از منکر، گفت: امر به معروف و نهی از منکر یکی از موارد بسیار مهم و ضروری است که باید در جامعه صورت گیرد.

وی افزود: برای اینکه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه انجام شود باید کتاب و روزنامه را به دست مردم داد و آنان را روزنامه خوان کرد.

حجت الاسلام اکرمی اظهارداشت: امروز هر روحانی موظف است روزی یک بار مطالعه روزنامه داشته باشد و یک بار هم اخبار صدا و سیما را دنبال کند که در غیر این صورت عالم زمانه نخواهد شد.

وی تصریح کرد: مردم جامعه ما باید برای کتاب هزینه پرداخت کنند و برای مطالعه اهمیت قائل شوند و آن را در زندگی خود جای دهند.

رئیس شورای فرهنگ نهاد ریاست جمهوری گفت: امروز بی نظمی در جامعه به یک فرهنگ عادی تبدیل شده است که این بی نظمی خود یک منکر است.

وی با بیان اینکه مراجعه و بزرگان تنها اصحاب فرهنگ نیستند، افزود: معلمین، استاد دانشگاه، امام جمعه و جماعت، پدر و مادر و هر فردی دیگر که مسئولیتی برعهده دارد اصحاب فرهنگ هستند.

حجت الاسلام اکرمی اظهارداشت: رسانه فقط صدا و سیما نیست بلکه روزنامه، مجله، فیلم و نمازجمعه رسانه هستند که با حضور آنان می توان آگاهی بخشی کرد.

وی یادآورشد: هر هفته 380 نماز جمعه در سراسر کشور برگزار می شود که اگر بتواند به خوبی عمل کند انقلاب ایران بیمه خواهد شد.

رئیس شورای فرهنگ نهاد ریاست جمهوری با اشاره به اینکه امروز فرزندان جامعه باید نسبت به زبان خارجی آگاهی داشته باشند، تصریح کرد: یکی از موفقیت دکتر ظریف، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران آگاهی داشتن به زبان خارجه بود که این موضوع باید مورد توجه همه افراد قرار گیرد.

وی گفت: با توجه به اهمیت موضوع امر به معروف و نهی از منکر باید سعی کرد تا این موضوع به جا و به موقع عنوان شود./شبستان

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه