دیدار رئیس سازمان بسیج علمی کشور با 3 خانواده شهید علی آبادکتول+ تصاویر

رئیس سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری کشور با خانواده چند تن از شهدای شهرستان علی آبادکتول دیدار کرد. 

به گزارش زرین نامه؛ حسین قدیانی رئیس سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری کشور به همراه اسماعیل مهدیانی رئیس سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری گلستان، قربانی جانشین رئیس سازمان بسیج دانشجوی استان، تجری مفرد فرماندار و مزرعه رئیس بنیاد شهیدعلی آبادکتول با خانواده شهیدان معززی، شیخ هدایتی و محسنی دیدار کرد.

شهید محمد تقی معززی در سن 22 سالگی در عملیات بدر به شهادت رسید و هواپیمای حامل شهید محمد رضا معززی دانشجوی دکتری رشته کارگردانی و همسرش شهیده زهرا قلی پور اردکانی خبرنگار نشریات کشور و فرزندانش سارا و محمد تقی نیز در سال 72 در مسیر بازگشت از مسکو مورد اصابت گلوله قرار گرفته و شهد شهادت می نوشند.

شهید محمد رضا معززی در دوران حیات کوتاهش موفق به ساخت 3 فیلم بچه های بالاچلی، گلبهار و بورناز شده بود.

شهید محمود شیخ هدایتی دانشجوی رشته برق دانشگاه امام جعفر صادق بود که در سن 19 سالگی به شهادت رسید و برادرش شهید داوود شیخ هدایتی در سن 13 سالگی با دستکاری شناسنامه اش عازم جبهه شد، 5 سال در جبهه های حق علیه باطل به همراه هم رزمانش جنگید  تا اینکه در یکی از عملیات ها مفقودالاثر شد و عاقبت بعد از 7 سال چشم انتظاری مادر پیکر مطهرش در خاک شهرستان علی آبادکتول آرام گرفت.

شهید محسنی نیز یکی دیگراز شهدای دانشجوی شهرستان علی آبادکتول بود. او در حالی در جبهه رزم می کرد که برادر بزرگ تر گمان می برد او در دانشگاه مشغول تحصیل است و در یکی از روزها به طور تصادفی می بیند او نیز به جبهه آمده است که در یکی از عملیات ها دعوت حق را لبیک گفته و برادرش حاج موسی را تنها می گذارد.

قدیانی در دیداراین این  با خانواده شهدای دانشجوی علی آبادکتول گفت: رشد علمی امروز کشورمان مدیون ایثارگری ها و جانفشانی های شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی است که باید این جایگاه را قدر دانسته و برای تعالی جامعه تلاش کنیم.

وی اظهار کرد: خون شهدا برای ایران اسلامی عزت و افتخار آفرید و حال باید نخبگان ما با جهاد در سنگرعلم به این عزت پایداری ببخشند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه