آيت‌الله علوي‌گرگاني: نظر رهبر معظم انقلاب در مسئله «برجام» فصل‌الخطاب است‌

مرجع تقليد شيعيان با اشاره به اينکه نظر رهبر انقلاب در بررسي برجام مدنظر باشد، شيطنت ابرقدرت‌ها به‌جايي نمي‌رسد، گفت: نظر رهبر معظم انقلاب در مسئله برجام فصل الخطلاب قرار گرفته و بايد از اختلافات جلوگيري شود.

به گزارش زرین نامه به نقل از گلستان ما، آيت‌الله سيد‌محمد‌علي علوي گرگاني در ديدار با رئيس سازمان جوانان حزب اسلامي کار، با اشاره به اينکه در مسئله برجام بايد سخنان رهبر معظم انقلاب فصل الخطاب است، اظهار داشت: وجود مقام معظم رهبري در کشور و علاقه جوانان در ايران به ايشان امتيازي است که بسياري از کشور‌ها از آن بي‌بهره‌اند.

مرجع تقليد شيعيان با بيان اينکه نظر مقام معظم رهبري در تمامي مسائل در کشور بايد مورد توجه قرار گيرد، افزود: اين پيروي جوانان از مقام معظم‌رهبري مي‌تواند در حل بسياري از مشکلات موجود در جامعه کمک کننده باشد.

استاد برجسته حوزه و دانشگاه با تاکيد بر اينکه با پيروي از رهنمود‌هاي مقام معظم رهبري مي‌توان نقشه‌هاي دشمن را نقش برآب کرد، خاطرنشان کرد: حسن نيت جوانان نسبت به مقام معظم رهبري اثبات شده ‌که همين امر در افزايش اختلافات در سطح جامعه بسيار کمک کننده است.

وي با تاکيد بر اينکه بحث اختلاف نظر در مسئله برجام بين مسئولان و نمايندگان طبيعي است، افزود: آراء هميشه مختلف است. اين تقابل آرا نبايد مايه اختلاف افراد شود، در بحث برجام بايد از فرمان مقام معظم رهبري که نبايد مجلس کنار گذاشته شود، تبعيت کرد و وقتي برجام از کانال مجلس هم بگذرد مثل قوانين ديگر مستحکم مي‌شود.

مرجع تقليد شيعيان با اشاره به اينکه آمريکا همواره به دنبال بهانه براي ضرر زدن به کشورهاي اسلامي از جمله ايران بوده است، تاکيد کرد: اگر در مسئله برجام هم نظر مقام معظم رهبري را مد نظر قرار دهيم بسياري از مشکلات حل مي‌شود و شيطنت ابر قدرت‌ها به جايي نمي‌رسد.

استاد برجسته حوزه و دانشگاه با بيان اينکه آمريکا بعد از مسئله هسته‌اي امروز مسئله نظامي و موشک‌هاي بالستيک را بهانه تحت فشار قرار دادن ايران قرار داده است، افزود: آمريکا تنها ادعاي ابرقدرت بودن دارد و در تمامي مسائل اقتدارش وابسته به اسرائيل است و اختيار خود را به دست اسرائيل داده است.

آيت‌الله علوي گرگاني با تاکيد بر اينکه خداوند هم در قرآن مي‌فرمايد که نبايد از بيگانه انتظار کمک داشت، خاطرنشان کرد: نبايد انتظار داشته باشيم که آمريکا به نفع ما عمل کند و در نتيجه بايد در تمامي جنبه‌ها به خود اتکا کنيم و روي پاي خود بايستيم.

مرجع تقليد شيعيان با اشاره به اينکه مسئولان در مسئله برجام دو سال تلاش بي‌وقفه داشته‌اند، افزود: نبايد آرا برخي از نمايندگان دل‌ها برنجاند و بايد تنها دولت‌مردان فرمايشات مقام معظم رهبري را مدنظر قرار دهند./ تسنیم

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه