سفیران کشورهای آسیای میانه به کبودوال آمدند+ تصاویر

سیفران کشورهای آسیای میانه در حاشیه برگزاری نهمین جشنواره فرهنگ اقوام ایران زمین از پارک جنگلی و آبشار کبودوال شهرستان علی آبادکتول بازدید کردند.

به گزارش زرین نامه؛ این بازدید با هدف معرفی منطقه نمونه گردشگری آبشار کبودوال که به تازگی در فهرست آثار طبیعی کشور نیز ثبت شده است، انجام شد و با حضور فرماندار علی آبادکتول، اعضای شورای اسلامی، شهردار، رییس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری این شهرستان همراه بود.

احمد تجری مفرد فرماندار علی آبادکتول در حاشیه این میزبانی، حضور نمایندگان کشورها را فرصتی مغتنم برای معرفی جاذبه های گردشگری این شهرستان دانست و گفت: علی آبادکتول جاذبه های فراوانی در زمینه گردشگری دارد و حضور سفیران کشورهای مختلف در این منطقه به معرفی این جاذبه ها کمک شایانی می کند.

وی تاکید کرد: شهرستان علی آبادکتول با جاذبه های طبیعی و گردشگردی فراوان این امکان را دارد که در آینده ای نزدیک به قطب گردشگری استان و کشور تبدیل شود.

سفرای کشورهای آسیای میانه نیز از حضور در منطقه نمونه گردشگری کبودوال ابراز خرسندی کرده و گفتند: تصور وجود چنین مناطق زیبایی برای ما دور از ذهن بود که با حضور در این جنگل زیبا با آن آشنا شدیم.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه