ورود یک بیگانه به پارچین بدون مصوبه شورای عالی امنیت غیرممکن است/ پاسخ‌های چند پهلوی آمانو به نمایندگان

نماینده مردم کاشان در مجلس گفت: آمانو در کمیسیون ویژه برجام خود را یک دیپلمات دانست و پاسخ‌هایش چند پهلو بود، انتظار هم نداشتیم مدیرکل آژانس بین المللی با صراحت کلام و شفاف به سوالات جواب دهد.

به گزارش  زرین نامه؛ عباسعلی منصوری آرانی در گفت‌وگو با آناج با اشاره به بازدید آمانو از مجموعه نظامی پارچین، اظهار داشت: جزئیات این بازدید زیاد مشخص نیست اما اصولا غیرممکن است یک بیگانه بدون مصوبه شورای عالی امنیت ملی وارد یک مجموعه نظامی شود.

آمانو یک دیپلمات است!

وی ادامه داد: آمانو در کمیسیون ویژه برجام خود را یک دیپلمات دانست و پاسخ‌هایش چند پهلو بود، انتظار هم نداشتیم مدیرکل آژانس بین المللی با صراحت کلام و شفاف به سوالات جواب دهد.

تمام ابهامات برجام رفع نشده است / برجام قابل اصلاح نیست

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس با بیان اینکه در کمیسیون ویژه ابهامات زیادی علنی و مرتفع شد، ابراز کرد: تمام ابهامات برای نمایندگان حل نشده است و ما در تلاشیم تمام نکات شبهه در برجام رفع و گزارش کامل و دقیق به صحن علنی مجلس ارائه شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر ارائه پیشنهادات کمیسیون ویژه برجام به مجلس و امکان تغییر متن برجام، گفت: برجام قابل اصلاح نیست، کمیسیون برجام تنها گزارش خود را به مجلس ارائه خواهد داد و نمایندگان بر مبنای متن برجام و گزارش ارسالی تصمیم خواهند گرفت، یا رد می‌شود یا تصویب.

بسته شدن پرونده‌های ایران در آژانس

نماینده مردم کاشان، آران و بیگدل در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: از نظر بنده مهم‌ترین موضوع طرح شده با آمانو در نشست کمیسیون برجام خاتمه یافتن پرونده‌های ایران در آژانس است. مسئولین داخلی باید با اعمال فشار تا پایان سال میلادی این پرونده ها را ببندند.

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه