زنگ گردشگری در علی آبادکتول به صدا در آمد+ تصاویر

مدیر اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری علی آباد کتول گفت: هفته گردشگری امسال با شعار "هر گردشگر یک فرصت" همزمان با سراسر کشور در علی آبادکتول آغاز شده است.

به گزارش زرین نامه؛ عباس عنایت در زنگ آغاز هفته گردشگری علی آبادکتول که در دبیرستان مرضیه این شهرستان به صدا در آمد، بیان کرد: بازدید از تاسیسات گردشگری به همراه مسئولین ارشد شهرستان، تجلیل از خادمان صنعت گردشگری و برپایی مسابقات نقاشی با موضوع سفر و برگزاری کارگاه آموزشی اقتصاد گردشگری از مهمترین برنامه های اداره گردشگری علی آبادکتول در هفته متبوع است.

وی افزود: گردشگری امروزه یک صنعت کم هزینه با بهره فراوان است و علی آباد کتول با داشته های غنی گردشگری و تاریخی می تواند میعادگاه خیل عظیم مسافران و گردشگران باشد.

محمد جواد زنگانه معاون فرماندار علی آبادکتول نیز در این مراسم برخورد مناسب با گردشگران و یاد گیری زبان انگلیسی را از راهکارها و مهارت های جذب گردشگر دانست و گفت: تلاش دانش آموزان و دانش پژوهان در استفاده صحیح از شبکه های اجتماعی جهت معرفی جاذبه های تاریخی و طبیعی شهرستان یکی از مهترین اقدامات در جذب گردشگری شهرستان است.

گفتنی است؛ مراسم زنگ گردشگری با حضور معاون فرماندار، رئیس شورای اسلامی علی آبادکتول و تعدادی از مدیران ادارات برگزار و با طرح پرسشی در حوزه گردشگری شهرستان به 3 نفر از دانش آموزان هدایا و لوح تقدیر اعطا شد.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه