بازرسی کمیته حقیقت یاب ارشاد گلستان از خانه مطبوعات !

قرار است فردا یک کمیته حقیقت یاب از ارشاد گلستان به همراه برخی فعالین مطبوعاتی اصلاح طلب از خانه مطبوعات استان بازرسی کرده و پرونده ها را مورد بررسی قرار دهد.

به گزارش زرین نامه به نقل از گلستان ما؛ هنوز چند روزی از اجرای برجام نگذشته که یکی از تبعات آن (بازرسی های نامحدود ناگهانی) به استان گلستان رسید و قرار است کمیته حقیقت یابی از طرف ارشاد گلستان از خانه مطبوعات بازدید کند.

یک هفته پیش بود که تعدادی از کارمندان ارشاد گلستان با حضور در خانه مطبوعات و لیست برداری از اسامی و پرونده های موجود بررسی های لازم را انجام دادند.

گویا برای راستی آزمایی بیشتر قرار است فردا برخی کارکنان ارشاد به همراه تعدادی از مدیران مسئول اصلاح طلب از خانه مطبوعات بازدید و بازرسی به عمل آورند که این امر با وکنش بازرس و برخی اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات مواجه شده است.

خانه مطبوعاتی ها می گویند که بازدید کارکنان ارشاد از خانه مطبوعات منعی ندارد اما اینکه افراد خارج از ضابطه قانونی به خودشان اجازه دسترسی به پرونده های خبرنگاران را بدهند نقض صریح هویت و موجودیت خانه مطبوعات و شکستن حریم خبرنگاران است.

این کار باعث بدعتی شوم در این قشر زحمتکش و فرهیخته شده و معلوم نیست این عده به چه مجوزی به خود اجازه چنین کاری می دهند.

گویا در هفته های گذشته تعدادی از مدیران مسئول اصلاح طلب در دفتر خبرگزاری ایرنا و گلشن مهر و ... جمع شدند و پیشنهاداتی مبنی بر راستی آزمایی پرونده های خبرنگاران مطرح شده و بازرسی فردا نیز از این کانال آب می خورد.

همه حواشی موجود پیرامون این رویداد به این موضوع صحه می گذارد که ارشاد گلستان در مسیری قرار گرفته که ناخودآگاه انگ دولتی بودن و حتی جناحی بودن انتخابات را تقویت می کند ، موضوعی که بازرس و تنی چند از اعضای هیئت مدیره فعلی بر آن تاکید کرده بودند.

به هر حال مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان باید پاسخگوی تمامی این مسائل باشد و اگر همین روند ادامه داشته باشد ممکن است خبرنگاران انتخابات هیئت مدیره روز یکشنبه را نیایند و با تعداد کمتری این انتخابات برگزار شود که این پشتوانه کم نمی تواند برای ارشاد استان آبرو بشود.

انتهای پیام /

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه