اولین سوگواره عکس عاشورایی در علی آبادکتول برگزار می شود

سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی علی آباد کتول از برگزاری اولین سوگواره عکس عاشورایی در این شهرستان خبر داد.

حسن دیلم در گفتگو با زرین نامه بیان کرد: این سوگواره با هدف شناسایی هنرمندان در بخش عکاسی و جذب هنرمندان عکاس برای فعالیت های فرهنگی – مذهبی، دستیابی به زوایای زیبا و پنهان سوگواری عاشورایی و مکتب حسینی، بیان مصور احساسات عاشقانه مردم در سوگواری عاشورا ، توسعه و ترویج فرهنگ محرم و عزاداری برگزار می شود.

وی اظهار کرد: این سوگواره فعالیت خود را از یکم آبان ماه جاری در 2 بخش مسابقه و نمایشگاه با موضوع های محرم و ولایت پذیری، نماز و عاشورا ، سنت ها و جلوه های عاشورایی آغاز کرده است.

دیلم در خصوص شرایط جشنواره عنوان کرد: علاقه مندان به حضور در این جشنواره می توانند حداکثر 8 قطعه از آثار ثبت شده با دوربین عکاسی یا تلفن همراه خود را به صورت رنگی یا تک رنگ برای داوری در بخش مسابقه از طریق پست الکترونیکی katool.ershad@gmail.com و pajouhesh.sama17@gmail.com یا روی لوح فشرده و به صورت حضوری به آدرس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی علی آبادکتول ارسال کنند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی علی آباد کتول در پایان با بیان اینکه این سوگواره با همکاری انجمن عکس اداره ارشاد اسلامی، کانون بسیج هنرمندان و آموزشکده فنی و حرفه ای سما واحد علی آبادکتول برگزار می شود، خاطر نشان کرد: آثار برگزیده این جشنواره در پایان جشنواره چاپ و نمایشگاهی نیز از آثار برپا شده و از نفرات برتر هر بخش نیز تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه