خرید 2947 میلیارد ریال محصولات کشاورزی توسط تعاون روستایی گلستان

مدیر تعاون روستایی استان گلستان از خرید 2 هزار و 947 میلیارد ریال محصولات کشاورزی توسط شبکه تعاون روستایی استان گلستان خبر داد.

به گزارش زرین نامه به نقل از روابط عمومی تعاون روستایی استان گلستان، محمدتقی رجایی اظهار کرد: در نیمه نخست سال جاری، سازمان تعاون روستایی گلستان بالغ‌ بر 286 هزار و 851 تن انواع محصولات کشاورزی و دامی با اعتباری بالغ‌ بر 2 هزار و 947 میلیارد ریال را از کشاورزان گلستانی به ‌صورت توافقی، تضمینی و حمایتی توسط شبکه تعاونی‌های روستایی و تولید خریداری کرده است.

وی تصریح کرد: گندم، جو، سیب‌زمینی، گوجه‌فرنگی، پنبه و شیر از جمله محصولاتی هستند که در شش ماه اول امسال از کشاورزان خریداری شده است.

مدیر تعاون روستایی استان گلستان خاطرنشان کرد: از مجموع این میزان خرید از کشاورزان استان، 202 هزار و 424 تن تضمینی و 25 هزار و 156 تن حمایتی و 59 هزار و 271 تن در قالب توافقی بوده است.

رجایی افزود: بر اساس برنامه ابلاغی در نیمه نخست سال 1394 تعهد تعاون روستایی گلستان در خرید محصولات کشاورزی 190 هزار تن تعیین شده بود که با برنامه‌ریزی صورت پذیرفته بیش از 67 درصد افزایش عملکرد محقق شده است.

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه