مسئولان راه های نفوذ به کشورمان را مسدود کنند

یک کارشناس ارشد حقوق بین الملل با بیان اینکه همه مسئولین موظف به حفظ منافع و استقلال ملی و آبروی ملت ایران هستند، گفت: مقام معظم رهبری بارها به غیر قابل اعتماد بودن امریکا تذکر دادند و مسئولین باید برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی همه ی راه های نفوذ دشمن به کشور را مسدود کنند.

حسین رجبی در گفتگوی اختصاصی با زرین نامه با مروری بر جنایات امریکا در سال های اخیر، بیان کرد: کودتای 28 مرداد، کودتای نوژه، حمله نظامی به طبس، برگشت دارایی های ایران در امریکا، ساقط کردن هواپیمای مسافربری ایران، کمک به صدام در جنگ تحمیلی، ایجاد فتنه و اغتشاش در ایران، ترور دانشمندان ایرانی، راه اندازی جنگ علیه اسلام و کشورهای اسلامی، بمب گذاری و کشتار مردم بی گناه تنها بخشی از جنایات این دیکتاتور بین المللی در طول تاریخ است که نباید از کنار آن ساده بگذریم.

ملت ما اجازه سلطه امریکا بر ایران را نمی دهند

وی با بیان اینکه امروز ملت ایران بیدار است و چهره واقعی امریکا و کشورهای غربی نه تنها برای ما بلکه برای سایر کشورهای منطقه نیز آشکار شده، اظهار کرد: اگر کسانی بخواهند سلطه امریکا را مجددا در این کشور بر قرار و برای جلب رضایت آن ها از منافع ملی، پیشرفت علمی و حرکت مستقل ایران اسلامی صرف نظر کنند، ملت ما گریبانشان را می گیرند.

پیشرفت انقلاب در گرو اجرای اقتصاد مقاومتی

رجبی پیشرفت ایران را در گرو اجرای اقتصاد مقاومتی و کار و تلاش مردم دانست و اذعان داشت: دشمن جنایتکار ایران و هم پیمانانش می خواهند جلوی پیشرفت و خود اتکایی کشورمان را بگیرند و با واردات محصولاتشان، 2 هدف ورود فرهنگ آلوده خود به فرهنگ اسلامی و تبدیل ایران به کشوری مصرف کننده را تحقق بخشیده و از این طریق راه های نفوذشان را بیشتر کنند.

برجام زمینه ساز نفوذ دشمن نشود

این فعال فرهنگی اجتماعی در علی آباد کتول با اشاره تحریم های اقتصادی امریکا برای به زانو در آوردن ملت ایران، عنوان کرد: تحریم بانک مرکزی، فسخ قراردادهای شرکت های بین المللی با ایران، کاهش قیمت نفت و گاز و همچنین راه اندازی شبکه های بین المللی و ساخت فیلم های ضد ایرانی از جمله حرکت های امریکا برای ضربه زدن به کشورمان در سال های اخیر بود که با رهبری هوشمندانه امام خامنه ای و پشتیبانی مردم بر آن ها پیروز شدیم.

رجبی با نقل سخن مقام معظم رهبری که «دولت و ملت باید همیشه بیدار باشند و این مذاکرات بدین معنی نیست که تمامی مشکلات اقتصادی ما حل می شود» خاطر نشان کرد: این موضوع بسیار ساده باورانه است که گمان کنیم تنها با انعقاد برجام همه مشکلات حل می شود.

این کارشناس ارشد حقوق بین الملل در پایان با اشاره به اینکه دشمنی امریکا با ما از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران آغاز شده است، گفت: این دشمنی تمام نمی شود و لذا مسئولان کشورمان مراقب باشند، موضوع هسته ای و برجام زمینه ای برای نفوذ آن ها به کشورمان نشود که برای این انقلاب جان های ارزشمندی داده ایم.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه