جعفری: رسانه ها مطالبه اقتصاد مقاومتی را به گوش مردم برسانند

مسئول سازمان بسیج رسانه گلستان گفت: هدف از راه اندازی تورهای رسانه ای اطلاع رسانی فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص اقتصاد مقاومتی و ایجاد گفتمان درجامعه است.

به گزارش زرین نامه به نقل از کلاس بیست ، «علی محمد جعفری» در تور رسانه‎ای که با محوریت بازدید از عرصه های اقتصاد مقاومتی شهرستان‎های گرگان و کردکوی برگزار شد، اظهار کرد: سومین روز از هفته بسیج به عنوان «بسیج، خودکفایی و اقتصاد مقاومتی» نام گذاری شده است و تور رسانه‎ای به منظور آشنایی بیشتر فعالین رسانه با فعالیت‎های اقتصاد مقاومتی برگزار می شود.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی در جهت تببین مطالبات مقام معظم رهبری درحوزه اقتصاد شکل گرفت و با توجه به منویات معظم له باید به طور جدی در این عرصه ورود پیدا کنیم.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان گلستان تصریح کرد: اطلاع رسانی خبرنگاران با استفاده از ابزار رسانه سبب گسترش و ترویج برنامه‎های اقتصاد مقاومتی خواهد شد.

جعفری در تشریح بازدید امروز بیان کرد: این تور رسانه‎ای در قالب بازدید از چهار عرصه اقتصاد مقاومتی از پرورش قارچ وزعفران در گرگان و پرورش ماهیان سردابی و پرورش مرغ بومی محلی در کردکوی پیش بینی شده است.

اولولیت سپاه در عرصه اقتصاد مقاومتی ورود به اقتصاد خرد و معیشت خانواده ها است

وی اذعان کرد: یکی از اولویت‎های سپاه در عرصه اقتصاد مقاومتی ورود به اقتصاد خرد و معیشت خانواده ها است که در جهت ایجاد سرمایه، در آمدو تامین مالی خانوارها می پردازد.

این مقام مسئول افزود: سال گذشته تور رسانه‎ای یک روزه از طرح‎ های اقتصاد مقاومتی به همت بسیج رسانه گلستان، سپاه نینوا و بسیج سازندگی استان به صورت ابتکاری انجام شد و این برنامه امسال در سراسر کشور در قالب برنامه ابلاغی این سازمان قرار داده شد تا ظرفیت‎های اقتصاد مقاومتی به جامعه معرفی شود.

تنها دوای مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است

جعفری با اشاره به اینکه بسیج سازندگی گلستان در عرصه اقتصاد مقاومتی جزو استان‎های پیش‌رو در کشور شناخته شده است، گفت: در چند سال اخیر استان گلستان در رتبه‎های اول تا سوم قرار گرفت.

مسئول سازمان بسیج رسانه گلستان درپایان خاطرنشان کرد: بدون شک در مسائل پساتحریم و پسابرجام تنها دوای مشکلات کشور باشد،«اقتصاد مقاومتی» است و انعکاس این مهم را نیز از رسانه‎های استان می طلبیم.

انتهای پیام/م