اضافه نیرو در شهرک‎های صنعتی بخش عمده‎ای از اعتبارات را می‎بلعد

مدیرعامل سابق شرکت شهرک‎های صنعتی گلستان بر لزوم تعدیل نیروی انسانی تاکید کرد و گفت: حجم اضافه نیروی انسانی تحمیل شده به شرکت شهرک‎های صنعتی بخش عمده‎ای از اعتبارات را می‎بلعد.

به گزارش زرین نامه، رحمان محمدزاده در آئین تودیع خود که با حضور فرشاد مقیمی معاون برنامه‎ریزی و امور اقتصادی سازمان صنایع کوچک و شهرک‎های صنعتی ایران در گرگان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از چالش‎هایی که اجازه نمی‎دهد در مسائل عمرانی بیشتر کار کنیم به دلیل حجم اضافه نیرو است.

وی تصریح کرد: 15 واحد در بخش فنی و اعتباری و هشت واحد صنعتی، نوسازی شدند، از 22 شهرک فعال صنعتی 21 شهرک دارای آب و برق است و 14 شهرک نیز از نعمت گاز برخوردار بودند و بندرترکمن، فاضل‎آباد و گرگانِ یک از نعمت گاز برخوردار شدند که رامیان و آزادشهر به ترتیب از پیشرفت فیزیکی 90 و 98 درصد برخوردار است.

محور تمام اصول در عقلانیت است

مدیرعامل سابق شرکت شهرک‎های صنعتی گلستان با بیان اینکه محور تمام اصول در عقلانیت است، افزود: در حوزه اندیشه دینی، عقلانیت از پایه‎های اصلی تربیت است و قرآن نیز انسان را دعوت به تعقل کرده است.

محمدزاده یکی از تکالیف اصلی شرکت شهرک‎های صنعتی در بخش عمران را توجه به زیرساخت‎ها عنوان کرد و ابراز داشت: با وجود همه فشارها و کمبودهایی که در حوزه اعتبارات وجود داشت در سال 1393 حدود 7 میلیارد و 340 میلیون تومان اعتبار ملی به شرکت داده شد که نسبت به سایر استان‎های هم‌‌ردیف گلستان قابل توجه بود.

وی بیان داشت: از محل اعتبارات استانی حدود 10 میلیارد تومان به شرکت شهرک‎های صنعتی استان گلستان تخصیص داده شد.

سندهای تفکیکی یکی از مشکلات عمده شهرک‎های صنعتی است

مدیرعامل سابق شرکت شهرک‎های صنعتی گلستان با اشاره به اینکه سندهای تفکیکی یکی از مشکلات عمده محسوب می‎شود، گفت: در بندرگز 10 هکتار، در منطقه ویژه اترک 500 هکتار سند تفکیکی صادر شد و سند تفکیکی شهرک آق‎قلا و گرگان یک انجام شد.

محمدزاده با بیان اینکه شهرک صنعتی گرگان یک با کمبودهای زیرساختی مواجه بود و تاحدودی مشکلات مرتفع شده است، افزود: شرایط برخورداری از تلفن در 15 شهرک صنعتی فراهم بود که این میزان به 19 شهرک افزایش یافت آزادشهر کار نهایی خط تلفن انجام شده و گرگان دو خط تلفن ناقص داشت که بازسازی شده و مجددا احیا می‎شود./فارس

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه