تلفات سوانح رانندگی گلستان ۶درصد کاهش یافت

مدیركل حمل و نقل و پایانه های استان گلستان از كاهش ۶ درصدی متوفیات هفت ماهه ناشی ازسوانح رانندگی در استان گلستان خبرداد.

به گزارش زرین نامه، مهدی میقانی، در نشستی با حضور رسانه ها، به آمار و اطلاعات دریافتی از سازمان پزشکی قانونی اشاره کرد و گفت: در هفت ماهه امسال كاهش ۶ درصدی تلفات تصادفات رانندگی در راه‌های روستایی و برون شهری استان را شاهد بودیم.

وی با بیان این که امسال تعداد ۱۷۰ فوتی داشتیم، به آمار سال گذشته که ۱۸۱ نفر بود اشاره کرد و ادامه داد: یکی از آسیب های موجود در استان گلستان در بحث سوانح رانندگی قشر موتور سواران و عابران پیاده است.

وی از سهم ۶۰ درصدی متوروسواران و عابران پیاده در متوفیات استان خبرداد و گفت: اجرای اقدامات فرهنگی و آموزشی، در ادامه طرح ارتقاء فرهنگ ایمنی تردد موتورسواران و عابرین پیاده را با اجرای ۲۸ همایش آموزشی در اقصی نقاط استان و ساخت فیلم های کوتاه در دستور کار قرار دادیم.

میقانی اظهار کرد: در این گردهمایی ها علاوه بر آموزش، تعداد حدود چهار هزار و ۳۵۰ کلاه ایمنی استاندارد إهداء کردیم که نتیجه آن کاهش هشت درصدی متوفیات موتورسواران و عابرین پیاده در حوزه راه های روستایی و برون شهری در مقایسه با هفت ماهه سال قبل است./ مهر

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه