معیار بسیج نباید محدود به هفته‌ای خاص شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان بزرگترین سرمایه مسلمانان و بسیجی ها را قرآن اعلام کرد و گفت:بسیج وقتی یک معیار می شود نیاز است تا محدود به هفته ای خاص نشود.

به گزارش  زرین نامه؛ حجت الاسلام علی اصغر فضیلت، در مراسم گرامیداشت هفته بسیج و شهدای ۵آذر، افزود: متاسفانه نقش قرآن در زندگی ما تاحدودی کمرنگ شده و به همین خاطر است که آسیب های اجتماعی زیادی امروزه متوجه ما شده است.

وی ادامه داد: اگر می خواهیم به بسیج به عنوان یک ارزش نگاه کنیم، بیش از هر زمان دیگری نیاز است تا یک به باز خوانی در این خصوص داشته باشیم.

حجت الاسلام فضیلت با بیان این نکته که بسیج یک شعار نیست، اظهار کرد: بسیج یک رفتار و کردار و معیار است چنانکه علی (ع)، پیامبر و صحابه پیامبر هم بسیجی و نوع رفتار آنها معیار بسیجی بودن را مشخص می کند.

وی خاطر نشان کرد: بسیج وقتی یک معیار می شود نیاز است تا در طول سال به آن پرداخته شود نه در یک مقطع زمانی خاص مانند هفته بسیج.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان تصریح کرد: یک بسیجی وظیفه شناس است وامکانات عمومی را از آن خود نمی داند و قبل از اینکه از دیگران طلبکار باشد در خلوت خود، از خودش طلبکار است و اعمال و کردار خود را بررسی کرده و مورد ارزیابی قرار می دهد.

وی با بیان این نکته که رسالت بسیج حفاظت از معروفات است، افزود: برای اینکه یک بسیجی به کارکردش بتواند عمل کند باید بسیج بماند و برای بسیج ماندن باید معیارمند شود./ مهر

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه