بسیج زمینه ساز تشکیل حکومت عدل الهی است+ تصاویر

مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه منابع طبیعی گرگان با بیان اینکه باید خودمان را برای سربازی حکومت جهانی امام زمان (عج) آماده کنیم، گفت: بسیج زمینه ساز تشکیل حکومت عدل الهی است.

به گزارش زرین نامه؛ همایش بزرگ اساتید، کارکنان و دانشجویان بسیجی دانشگاه‌ آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول با حضور مسئولین استانی و شهرستانی، اساتید، کارکنان و جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی علی آبادکتول در سالن اجتماعات پروفسور حسابی این واحد برگزار شد.

حجت الاسلام نامدار مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه منابع طبیعی گرگان در این مراسم گفت: رسیدن به حکومت عدل الهی و جهانی حضرت قائم (عج) و آمادگی برای قرار گیری در رکاب امام زمان خود از مهم ترین اهداف تشکیل بسیج است.

وی بسیج را تشکلی اساسی در نظام جمهوری اسلامی دانست و اظهار کرد: وجود تشکیلات بسیج ضروری می باشد، به گونه ای که قرآن نیز در آیات خود وظیفه ما را در این باره مشخص کرده است.

نامدار تصریح: ما به عنوان رهروان راه شهدا وظایف سنگینی نسبت به خودمان عهده داریم و علاوه بر اینکه از نظام جمهوری اسلامی خود تاثیر پذیر هستیم، باید در این خصوص تاثیرگذار نیز باشیم که دانشجویان در این زمینه وظایف سنگین تری را برعهده دارند.

در پایان این همایش از بسیجیان فعال دانشگاه آزاد اسلامی علی آباد کتول با اهداء لوح سپاس و جوایز نفیس تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه