دانشجویان با حضور به موقع نقشه‎های دشمن را خنثی کنند

کارشناس مسائل سیاسی گلستان با اشاره به توطئه‎های دشمنان برای نفوذ فرهنگی و سیاسی گفت: دانشجویان با حضور به موقع باید نقشه‎های دشمن را خنثی کنند.

به گزارش زرین نامه؛ سیدمسلم مصطفوی در همایشی با عنوان راهبردهای دشمن برای نفوذ در موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی شمس و در جمع دانشجویان بسیجی این موسسه با اشاره به تلاش‎های بی‎وقفه دشمن برای نفوذ در عرصه‎های مختلف سیاسی و فرهنگی اظهار کرد: دانشجویان و به ویژه دانشجویان بسیجی باید سد محکمی در برابر نفوذ بیگانگان باشند و نگذارند پروژه نفوذ دشمن حتی درصدی در کشور اجرایی شود.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان کشور در صدد هستند با نقشه‎های خود مبنی بر اختلاف‎افکنی میان ملت به اهداف شوم خود برسند، اضافه کرد: برای رسیدن به این هدف تمام توان و تجهیزات خود را به میدان آورده‎اند و پررنگ‎تر از همه عرصه‎ها در فضای مجازی و رسانه‎ها مشغول به فعالیت‎های تفرقه‎انگیز در میان جوامع آزاده و استکبارستیز دنیا هستند.

راه‎اندازی و تقویت فرقه‎های ضاله در میان تشیع و سنی حربه رنگ باخته غرب است

کارشناس مسائل سیاسی گلستان راه‎اندازی و تقویت فرقه‎های ضاله در میان تشیع و تسنن را حربه رنگ باخته غرب دانست و ادامه داد: وهابیت در اهل تسنن و بهایت در تشیع هر دو لبه یک قیچی‎اند که برای بریدن اتحاد و همدلی مسلمانان تعبیه شده‎اند.

مصطفوی با اشاره به راه‌اندازی شبکه‎های بی‎شمار فارسی زبان در ماهواره‎ها توسط دشمنان نظام و انقلاب تصریح کرد: بدون تردید هیچ کس باور نخواهد کرد که دشمنان ما تنها برای سرگرمی و پر کردن اوقات فراغت ملت ما این حجم از هزینه‎ها را انجام داده‎اند و دلشان برای ملت ما در شرایط اقتصادی سوخته است.

الگوی بسیجیان در وهله اول حضرت علی (ع) است

وی با تاکید بر نقش دانشجویان بسیجی در رفع و خنثی کردن حربه‎ها و توطئه‎های دشمنان انقلاب و نظام افزود: الگوی بسیجیان در وهله اول حضرت علی (ع) است و در عصر حاضر رهبر معظم انقلاب این نقش اسوه بودن را بر عهده دارند و یکی از مهم‎ترین ویژگی‎های شخصیتی این بزرگوار که خود نیز از امیرالمومنین آموخته‎اند و باید سرمشق بسیجیان باشد، اقدام و حضور به موقع در مواقع حساس و ضروری است.

کارشناس مسائل سیاسی استان گلستان در توصیه‎هایی به بسیجیان برای افزایش اخلاص و توان خود در مبارزه با دشمن در فضای فرهنگی و سیاسی خاطرنشان کرد: دانشجویان نباید تنها به مطالعه کتب درسی خود اکتفا کنند و حتما برای مسلح شدن در برابر دشمن باید در عرصه‎های مختلف تاریخی، سیاسی و فرهنگی کسب اطلاعات و تجربه کنند و این مهم جز با حداقل با روزی دو ساعت مطالعه غیر درسی محقق نمی‎شود.

مصطفوی همه دانشجویان بسیجی را به اقامه نماز نافله شب دعوت کرد و گفت: دانشجوی بسیجی باید هر روز خود را یک قدم به بهشت و نزدیک‎تر کند تا صفای باطن و نورانیتش هر روز بیش از روز قبل باشد و در انجام ماموریت‎های خود که همگی برای رضای خداست توان صبر و استقامت را به صورت متداوم همراه خود کند.

گفتنی است در این نشست روسا و معاونین چندین دانشگاه و موسسه آموزش عالی، نمایندگان فرمانداری ویژه، نهادهای نظامی و انتظامی و مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‎های 9 گانه شهرستان گنبدکاووس حضور داشتند./فارس

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه