اولین سالگرد "فائزه" قربانی چهارراه تابلو گرگان برگزار شد

اولین سالگرد فائزه جمعه زاده دختر 19 ساله ای که آذرماه 93 در چهارراه تابلو گرگان با ضربات چاقو همسر سابقش جان خود را از دست داده بود برگزار شد .

به گزارش زرین نامه؛ این مراسم روز جمعه 20 آذرماه در امامزاده روشن اباد گرگان جنب روستای کفشگیری زادگاه فائزه و با حضور اهالی ، اقوام و دوستان وی بر سر مزارش در میان حزن و اندوه بسیار برگزار شد.

یکی از افراد شرکت کننده در این مراسم گفت : یک سال از قتل فائزه گذشته و هنوز هیچ خبری از قصاص قاتل نیست در حالیکه خانواده خیلی ناراحت و داغدار هستند.

وی افزود: گویا مراجع قضایی حکم اعدام داده اند و این خواسته خانواده فائزه نیز هست اما مثل اینکه باید مبلغی را واریز کنند تا حکم اعدام انجام شود .

گفتنی است فائزه جمعه زاده دختر 19 ساله گرگانی که متولد روستای کفشگیری گرگان بود 18 آذرماه 1393 ساعت 8:35 دقیقه صبح زمانی که در حال رفتن به آرایشگاه محل کارش بود توسط نامزد سابقش(پوریا) تعقیب و بعد از اینکه از ترس از ماشین پیاده شد و قصد فرار داشت با چند ضربه چاقو در عرض بیست ثانیه جان داد.

قاتل نیز بعد از متواری شدن از بین ماشین ها و مردم چند کوچه پایین تر دستگیر و تحویل مراجع انتظامی گردید .

مجتبی جمعه زاده برادر مقتول در تشریح این حادثه گفت: پوریا خواهرم را در مسیر مدرسه دیده و به خواستگاری‌اش آمد که زیاد راضی به این ازدواج نبودیم چرا که وی نه تنها فقر مالی داشت، بلکه فرهنگ درست و حسابی‌ای نیز نداشت و دلیل رفتارهای قاتل همین‌ها بود.

وی افزود: پوریا زمانی نگهبان بازارچه نعلبندان بوده و در شرط‌بندی فوتبال شرکت و در قهوه‌خانه نیز کار می‌کرد و به خاطر شرارت پرونده نیز دارد. مادرم این روزها آرامش ندارد اما پدرم صبورانه این داغ را تحمل می‌کند تا خانواده‌مان را حفظ کند ولی همه ما ناراحت هستیم چرا که صحنه‌هایی از این جنایت خشن در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده و ما با دیدن لحظات آخر عمر فائزه لطمه روحی عمیقی خوردیم./ سلام گلستان

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه