برگزاری مسابقات قرآن و عترت در دانشگاه آزاد اسلامی علی آبادکتول

qoranazadبیستمین و یکمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول برگزار شد.

به گزارش زرین نامه؛ آزمون کتبی بیستمین و یکمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول با حضور 430 نفر از اساتید و دانشجویان همزمان با سراسر کشور در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

محمد رضا حسینی مسئول برگزاری بیست و یکمین مسابقات قرآن کریم دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول درباره برگزار این مسابقات گفت: در این مسابقات 775 نفر داوطلب ثبت نام و 430 نفر آن ها در این مسابقات شرکت کردند.

وی افزود: در این مسابقات، اساتید در رشته‌های آشنایی با مفاهیم نهج البلاغه، ترجمه و تفسیر قرآن، زندگانی 14 معصوم، ترجمه انگلیسی قرآن کریم و دانشجویان در رشته‌های تفسیر قرآن کریم، آشنایی با مفاهیم نهج البلاغه، ترجمه قرآن به زبان های انگلیسی و فارسی، زندگانی پیامبر اسلام، زندگانی 14 معصوم، نماز، زیارت عاشورا و جامعه کبیره و احکام با هم به رقابت پرداختند.

حسینی تصریح کرد: مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی در 2 مرحله کتبی و شفاهی برگزار می شود و منتخبان این مسابقات به مرحله کشوری راه می یابند.

مسئول برگزاری بیست و یکمین مسابقات قرآن کریم دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول با اشاره به اینکه از 5 برگزیده هر یک از این رشته ها با اهدای لوح و کارت هدیه تقدیر می شود، گفت: نتایج این مسابقات در اوایل بهمن ماه سال جاری اعلام خواه شد.

qoranazad

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه