انتخابات محل صحنه گردانی نفس نیست

امام‌جمعه علی آبادکتول با تاکید بر رعایت اخلاقیات در انتخابات، گفت: اگر مسائل نفسانی در انتخابات دخالت کند، دنیا و آخرت ما از دست می رود.

به گزارش زرین نامه؛ حجت‌الاسلام‌ سید مهدی موسوی در نهمین جلسه شورای اداری شهرستان علی آباد کتول که با حضور محمود ربیعی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان برگزار شد، بیان کرد: اگر در انتخابات هر کس به‌ حق خود قانع باشد و در حد خود گام بردارد، مشکلی پیش نمی‌آید.

وی در ادامه تاکید کرد: ما حق تخریب دیگران، دروغ، تهمت و افشاگری به نفع یک فرد و اجازه استفاده از بیت‌المال برای یک کاندیدای خاص را نداریم.

موسوی با بیان اینکه رأی مردم، حق‌الناس است، متذکر شد: باید توجه کنیم که برگزاری انتخاباتی سالم آبروی دولت ماست و بیش‌از پیش، اقتدار ما را به رخ جهانیان می‌کشاند.

هدف ما برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم است

احمد تجری مفرد فرماندار علی آباد کتول نیز در این جلسه عنوان کرد: به دنبال همکاری و تعامل سازنده، قانونمند و محترمانه با هیات نظارت انتخابات برای برگزاری انتخاباتی پرشور در شهرستان هستیم.

وی تاکید کرد: معتقدیم هر کسی با هر گرایش و شخصیتی، اگر از فیلتر شورای نگهبان عبور کند، این شایستگی را برای حضور در انتخابات دارد، لذا از سوی ستاد اجرایی شهرستان، برخورد یکسانی با همه آن ها خواهد شد.

تجری مفرد افزود: وظیفه ما اجرای انتخابات سالم و باشکوه است، اما اینکه چه کسی منتخب شود، را مردم و خرد جمعی تعیین می کنند.

فرماندار علی آباد کتول در ادامه متذکر شد: برگزاری انتخابات کاری حاکمیتی و از وظایف نظام اسلامی است لذا همه امکانات، ابزار و لوازم مورد نیاز باید در اختیار این امر قرار گیرد و ما نیز سعی داریم که از همه امکانات و ظرفیت های موجود برای حضور حداکثری مردم و اجرای انتخابات پرشور استفاده کنیم.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه