ریختن خون هر آزاده ای با موج خروشان آزادگان جهان همراه است

aliranjabarفعال سیاسی اجتماعی علی آباد کتول اعدام شهید « آیت الله نمر» اوج حماقت آل سعود دانست و گفت: تاریخ ثابت کرده است که ریختن خون هر آزاده ای موجب جوش و خروش همه ی آزادگان می شود.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا رنجبر در گفتگوی اختصاصی با زرین نامه بیان کرد: آنچه در عربستان و نیجریه اتفاق افتاد مصداق بارز جنایت علیه بشریت و آزادی است و اما مجامع جهانی و مدعیان حقوق بشر باز هم مقابل این جنایات سکوت پیشه کردند.

وی اظهار کرد: همان هایی که بخاطر سر بریدن یک گوسفند یقه چاک می کنند، امروز مقابل فجیع ترین کشتارها و جنایت های انسانی، با لبخند برخورد می کنند.

رنجبر آل سعود را بازبچه و ملعبه امریکا و اسراییل دانست و گفت: اگر آل سعود فکر می کند با جنایت و کشتار می تواند حکومت منحوس خود را حفظ کند، در خیال خامی به سر برده است.

وی با تاکید بر اینکه آل سعود با بریدن سر هر آزاده ای، در واقع یکی از پایه های حکومت خود را می شکند، عنوان کرد: بنظر می رسد بعد از دستگیری شیخ سلمان در بحرین و شیخ زکزاکی در نیجریه، اعدام شهید آیت الله نمر رهبر شیعیان عربستان، آغاز موج جدیدی از ایجاد تفرقه و مقابله با بیداری اسلامی است.

این فعال سیاسی اجتماعی در ادامه با اشاره به مساله قطع رابطه ایران و عربستان، متذکر شد: اگر چه در این قطع ارتباط مردم مسلمان ایران از زیارت خانه خدا محروم می مانند، اما بیشترین ضرر متوجه آل سعود است، زیرا جایگاه متزلزل خادم الحرمینی خود را هم از دست می دهد، هر چند در حال حاضر هم دیگر هیچ مسلمان آزاده ای در جهان، این رژیم سفاک را که کارنامه ای غیر از خیانت و جنایت ندارد را خادم حرم امن الهی نمی داند.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه