اقتصاد مقاومتی راه نجات از گرداب تورم و رکود/ قسمت ششم

در قسمت ششم سلسله مباحث «اقتصاد مقاومتی راه نجات از گرداب تورم و رکود» به بررسی 2 مقوله «دفاع مقدس» و «اقتصاد مقاومتی» برای دستیابی به راهکارهای عملی در حوزه «اقتصاد مقاومتی» می پردازیم.

به گزارش زرین نامه؛ همانطور که در فراز آخر قسمت قبل بیان گردید، ارائه تئوری «اقتصاد مقاومتی» از سوی مقام معظم رهبری با توجه به گنجینه بزرگ ارزش ها، و یافته های عظیم دفاع مقدس، ارائه شده است.

جنگی که در سخت ترین شرایط بر ملت ما تحمیل شد و با عنایت حق تعالی و همدلی و همراهی ملت، نتیجه اش افتخارات تمام نشدنی برای همیشه است.

با دقت در اشتراکات زمانی، مکانی، عملکردی و ... بین این 2 رویداد که یکی نتایج خود را ارائه کرده (دفاع مقدس) و دیگری در حال شکل گیری است (اقتصاد مقاومتی) و همچنین تفاوت های آن ها در صحنه عمل، می توان راهکارهایی در حوزه برنامه ریزی و عملکرد اقتصاد مقاومتی بدست آورد که به یاری خدا نتایج آن ها نیز پیروزی و سرافرازی ملت بزرگ ایران در مقطع کنونی و برای همیشه باشد تا همانگونه که دفاع مقدس الهام بخش حرکت های مردمی در مقابله با آفت نسل کشی تکفیری ها و اربابانشان در عراق، سوریه، لبنان و یمن گردیده، این حماسه تازه آغاز شده، اقتصاد مقاومتی نیز درخت تناوری گردد که از میوه ها و ثمرات آن تمامی آزادگان به ویژه مردم غیور ایران اسلامی بهره مند شوند.

به این منظور از این پس، سلسله مباحث «اقتصاد مقاومتی راه نجات از گرداب تورم و رکود » در بخش های بعدی، به ارائه اشتراکات و سپس تفاوت های این 2 حماسه و ارائه پیشنهاداتی با توجه به این 2 مقوله در تمامی زمینه ها اعم از نقش ها و نقش آفرینان خواهد پرداخت.

ادامه دارد....

لینک مرتبط:

اقتصاد مقاومتی راه نجات از گرداب تورم و رکود/ قسمت پنجم

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه