پذیرش بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول آغاز شد

17186679 8316817ccebeستاد جذب دانشجو برای پذیرش بدون آزمون دانشجو در مقطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول کار خود را از نیمه دوم آذر ماه آغاز کرد.

به گزارش زرین نامه؛ علیرضا لادن مقدم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول در اینباره گفت: این دانشگاه که به عنوان بزرگترین دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان مطرح است در بیش از 70 رشته مختلف در مقاطع کاردانی و کارشناسی در پنج حوزه فنی و مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی، مدیریت و حسابداری، هنر آماده پذیرش بدون آزمون دانشجو برای نیمسال دوم 93-92 می باشد.

وی تصریح کرد: این واحد دانشگاهی علاوه بر اساتید و هیات علمی مجرب، امکانات رفاهی از قبیل سلف سرویس، خوابگاه دانشجویی، کتابخانه دیجیتال، آزمایشگاه ها و کارگاه های مجهز از مزایای ویژه تخفیف وتقسیط شهریه، وام بلند مدت وزارت علوم و تحقیقات و وام کوتاه مدت و بلند مدت صندوق رفاه واحد علی آباد کتول استفاده کنند.

لادن مقدم در ادامه افزود: ثبت نام داوطلبان در رشته های بدون آزمون بر اساس ضوابط دفتر آزمون دانشگاه آزاد اسلامی و از طریق آدر س www.azmoon.org تا نیمه بهمن ماه برای نیمسال دوم تحصیلی انجام می شود، همچنین علاقمندان جهت اطلاع از رشته های بدون آزمون این واحد دانشگاهی می توانند به سایت واحد به آدرس aliabadiau.ac.ir مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه