افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی بخش مرکزی علی آباد کتول+ تصاویر

۱۴ پروه عمرانی بخشداری مرکزی علی آباد کتول با اعتبار ۶ میلیارد و ۴۱۵ میلیون ریال افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش زرین نامه؛ حمید رضا ملک حسینی بخشدار مرکزی علی آباد کتول در حاشیه افتتاح متمرکز محل پروژه های این بخش در روستای الازمن گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر 11 پروژه عمرانی با اعتبار 5 میلیارد و 840 میلیون ریال که عملیات اجرایی آن ها در سال جاری آغاز شده بود، به بهره برداری رسید.

وی در ادامه اجرای کانال روستای مهدی آباد با اعتبار 1 میلیارد ریال، پیاده روسازی و اجرای کانال روستای حکیم آباد با اعتبار 970 میلیارد ریال، اجرای کانال در روستای اسلام آباد مزرعه با اعتبار 1 میلیارد و 100 میلیون ریال و بتن ریزی معابر روستای الازمن با اعتبار 425میلیون ریال اعتبار را از دیگر پروژه های بهره برداری شده بخشداری مرکزی به مناسبت این ایام مبارک برشمرد.

ملک حسینی همچنین با اشاره به آغاز اجرای 3 پروژه عمرانی دیگر با اعتبار 575 میلیون ریال، عنوان کرد: محوطه سازی و تکمیل پارک روستای حاجی آباد با 75میلیون ریال اعتبار، احداث ساختمان دهیاری روستای معصوم آباد فندرسک با اعتبار 205میلیون ریال و اجرای کانیو روستای بلوچ آباد با اعتبار 295 میلیون ریال نیز کلنگ زنی شد.

ملک حسینی یادآور شد: اجرای این پروژه ها در ایام الله دهه فجر بر خاطرات شیرین مردم ما از دوران پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی می افزاید.

به گزارش زرین نامه؛ این مراسم افتتاح و کلنگ زنی با حضور مدیر کل اداره ثبت اسناد و املاک گلستان، حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه، تجری مفرد فرماندار، محمدی رئیس دادگستری، نوروزی نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی و مدیران ادارات این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه