اهداء زمین 2000 متر مربعی به کلینیک تامین اجتماعی توسط خیرین+ تصاویر

فرماندار علی آباد کتول گفت: زمینی به مساحت 2 هزار متر مربع توسط آقای کاظمی از خیرین علی آباد کتول برای ساخت ساختمان جدید کلینیک تامین اجتماعی این شهرستان اهداء شد.

به گزارش زرین نامه؛ احمد تجری مفرد در جشن انقلاب ویژه بازنشستگان تامین اجتماعی که در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد علی آباد کتول برگزار شد، بیان کرد: در دوران رژیم منحوس پهلوی کشور ما در عرصه های مختلفی همچون تولید مواد غذایی، صنعتی و نظامی به کشور های غربی وابسته بود.

وی با اشاره به پیروزی های کشورمان در عرصه انرژی هسته ای و سایر علوم، افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی وابستگی جای خود را به استقلال داد، به گونه ای که امروز کشورهای شرقی و غربی ایران را به عنوان یک کشور صنعتی در منطقه می شناسند.

تجری مفرد در ادامه با اشاره به سایر موفقیت های ایران اسلامی، تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی کشور ما در حوزه بهداشت و درمان پیشرفت زیادی داشت به نحوی که علاوه بر هموطنان بسیاری از کشورهای منطقه نیز از این خدمات بهره می گیرند.

محمد حیدری نژاد مدیر کل سازمان تامین اجتماعی استان گلستان نیز در این مراسم با اشاره به پیروزی های پی در پی دولت تدبیر و امید و شکستن تحریم ها اظهار کرد‌: امیدواریم با توجه به پیروزی های اخیر دولت و ملت ایران وضعیت اقتصادی کشور رونق پیدا کند و کارگران و کارمندان کارخانجات و ادارات با دلگرمی به کار خود ادامه دهند.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات هفتم اسفند ماه آینده تاکید کرد: از بازنشستگان و عموم مردم ایران انتظار می رود طبق فرمایشات مقام معظم رهبری از ساعات اولیه پای صندوق های رای حضور یافته و مانند ادوار گذشته مشتی محکم بر دهان استکبار جهانی بزنند.

وی همچنین با اشاره به سخنان «ظریف» تاکید کرد: ملت ما باید به گونه ای در عرصه های مختلف ملی حضور یابند که آن ها به خود اجازه ندهند با ملت ایران با بلندی صدا و پرخاش سخن بگویند.

حیدر نژاد در پایان با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی و رهنمودهای امام راحل،گفت بسیجیان و عموم مردم حاضر در صحنه با دست های خالی، ایمان به خدا، رهبری امام خمینی (ره) و اراده پولادین باعث سرنگونی رژیم پهلوی شدند.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه